Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kan jeg få min hjemmeside mere frem i google

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Oct 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg er nystartet privat dagplejer i odense og har en hjemmeside www.privatdagplejeodense.dk som jeg godt kunne tænke at få mere frem i lyset og ville derfor høre om der er nogen kan sige hvad jeg skal gøre anderledes med min hjemmeside. Og om hjemmeside er spændende nok at se på at man bliver og læser den

Mvh Gitte

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

privat dagpleje:

Hejsa

Jeg er nystartet privat dagplejer i odense og har en hjemmeside www.privatdagplejeodense.dk som jeg godt kunne tænke at få mere frem i lyset og ville derfor høre om der er nogen kan sige hvad jeg skal gøre anderledes med min hjemmeside. Og om hjemmeside er spændende nok at se på at man bliver og læser den

Mvh Gitte

 

Når du linker til din side, så gør det med gode ankertekster og gerne til flere af dine undersider. Du har allerede godt styr på dine titler og konkurrencen er ikke så stor på de søgeord du gerne vil findes på, som f.eks. ledige dagplejepladser i Odense eller dagpleje Odense pris?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Artik Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er rigtigt som Nicolaj siger, at vil du findes i Google, så skal du have lavet nogle links til din side.

Der findes mange måder, du kan f.eks. skrive artikler til min artikeldatabase. Der findes efterhånden en del artikeldatabaser, så søg på Google og du skal finde.
Du kan også tilmelde dit site til linkkataloger.

Jeg synes dit site er godt sat op, meget læseligt og struktureret. Designet er måske en anelse anonymt, men det kan bestemt gå.

Arbejder lige pt. med et velgørenhedsprojekt som hedder The Turtle Poster, hvor jeg forsøger at samle penge ind til de truede havskildpadder.

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg blander mig lige lidt i de gode råd.

Linkkataloger skal udvælges med omhu, en hel masse er blevet helt værdiløse, processen foregår pt. og det vides ikke hvor hårdt der vil blive gået til værks imod linkkatalogerne, måske overlever nogle af de bedre kataloger, men de dårlige bliver slagtet i den største søgemaskine hvis de ikke er allerede er blevet det.

Der er også nogle skvulp i artikeldatabaserne, så også her skal de gode udvælges med omhu.

Jeg har arbejdet på mine egne sites med ovenstående erfaringer.

Så ingen grund til at spilde arbejde på værdiløs linkbuilding.

Vær også aktiv på div. fora, som giver mulighed for at indsætte din URL.

 

De bedste hilsener

Finn

Italien god ferie

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

privat dagpleje:

Hejsa

Jeg er nystartet privat dagplejer i odense og har en hjemmeside www.privatdagplejeodense.dk som jeg godt kunne tænke at få mere frem i lyset og ville derfor høre om der er nogen kan sige hvad jeg skal gøre anderledes med min hjemmeside. Og om hjemmeside er spændende nok at se på at man bliver og læser den

Mvh Gitte

Hej Gitte - jeg syntes din hjemmeside er meget flot. Der er lidt ting jeg ville ændre rent søgemaskinemæssigt, men det er nok temmelig begrænset konkurrence du har på privat dagpleje odense, søgning?

 

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 338
Fra  Jivana Skrevet kl. 01:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Forslag:

Tilføj din webside med oplysninger til google places - www.google.dk/places

Vil betyde at du får en ekstra edge ved lokal søgning foretaget fra Odense området

 

Tilføj et par anbefalinger  (når du har fået de første kunder i butikken (efter et par måneders pasning)

 

Held & Lykke ....

Lyse hilsener
Kim Hjortholm 

Glad indehaver af Jivana webshop - vi sælger Økologisk kosmetik og makeup - tjek os ud!

Fra Nyborg
Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 156
Fra  Aktiv Fundraising ApS Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gitte

Ikke fordi jeg er SEO ekspert på nogen måde, men Google har været hårdt ude efter linkkataloger og artikeldatabaser her de sidste par måneder, så det kan ikke rigtig svare sig at bruge tid på den slags, lige pt. Det er ihvertfald min erfaring.

Men find istedet nogle fora på nettet, som f.eks. handler om børn, børneopdragelse, børnefamilier osv. der findes vist nogle stykker. Opret dig som bruger og såvidt muligt link til din hjemmeside i din signatur.
Deltag i disse fora aktivt og kom med gode og brugbare kommentarer. Det giver dig både links og styrker dit brand :-)

En anden ting er at finde nogle blogs som skriver om disse emner (eller andre emner som interesserer dig) og skrive kommentarer til de forskellige indlæg. Her kan du også skaffe dig nogle gode links fra.

Må du få god vind i sejlene :-)

Venlig hilsen, Steffen Gregersen
Fundraiser og ejer i Aktiv Fundraising ApS

Fra Herfølge
Tilmeldt 22. Aug 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gitte

Der er mange ting der kan gøres for at få din side mere på google. Det som du skal tænke mest over er hvilke ord du ønsker at blive fundet på. Herefter skal disse ord placeres på din side så google indeksere disse ord.

Det lader til at din side er bygget på Joomla eller lign. Der tit og ofte add-ons til disse CMS systemer som kan bruges til at gøre din side mere "google venlig".

Med venlig hilsen
Ulrik Christensen

Netsphere

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)