Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google indeksering

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra London
Tilmeldt 10. Jul 07
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg eksperimenterer i øjeblikket med forskellige former for indhold på min side, for at se hvilke former der fungerer bedst på Google.

For at give et hurtigt overblik, så benytter jeg Joomla som platform, og har hidtil leveret indhold som artikler. Nu har jeg dog fundet en komponent, der gør det noget nemmere at lave det indhold jeg behøver på min side.

Jeg rangerer rigtig godt med dette indhold - eller det vil sige; det troede jeg...

På min egen PC, når jeg benytter Google, kommer mit indhold således altid op på den første side indenfor 24 timer. Jeg har dog nu fundet ud af, at dette må være pga. en form for Cookie som Google ligger på min computer, da dette ikke er tilfældet, når flere af mine venner foretager nøjagtig samme søgning.

Jeg ville derfor høre om der findes et form for tool, hvor man kan tjekke indeksering af bestemte sider på ens hjemmeside? Således man med sikkerhed ved hvilken placering ens indhold bliver indekseret med, når folk søger på Google.

Mvh

Bluedane

Læs dine fodboldnyheder på Footy.dk

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Du skal huske at logge ud af Google når du foretager en søgning . Dvs du ikke må være logget ind med din mail konto, da det vil give andre resultater end andre personer får på lige præsis samme søgning - jeg ved også Thomas Rosenstand har lavet et indlæg, video eller blogindlæg om dette, som du kan læse.

Ellers kan du spørge her hvad keyword, så kan vi aminoer jo sige hvor du ligger på vores Google :) 

.

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonathan Hansen:

Du skal huske at logge ud af Google når du foretager en søgning . Dvs du ikke må være logget ind med din mail konto, da det vil give andre resultater end andre personer får på lige præsis samme søgning - jeg ved også Thomas Rosenstand har lavet et indlæg, video eller blogindlæg om dette, som du kan læse.

Ellers kan du spørge her hvad keyword, så kan vi aminoer jo sige hvor du ligger på vores Google :) 

Eller have to forskellige browsere installeret.

Jeg tester min i Firefox, IE, Safari og Opera med indeksering. Og jo - der er skam også sommetider forskel mellem de browsere. Men mere fordi de bruger hver deres server sommetider.

Edit.:: Men ja -. man skal være logget ud af Google

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 338
Fra  Jivana Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Simpel Keyword check procedure:

  1. log ud af google (Som angivet af andre)
  2. clear cache 
  3. foretage manuel søgning

Gratis for op til 5 keywords daglig - prøv https://www.seomoz.org/rank-tracker

Glad indehaver af Jivana webshop - vi sælger Økologisk kosmetik og makeup - tjek os ud!

Tilmeldt 26. Oct 10
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil se om en side er indekseret, og se hvor mange sider der er indekseret kan du i google skrive

site:domæne.dk

Google viser dig nu alle de sider som er fundet på dette domæne.

(husk at domæne.dk skal skiftes ud med dit eget domæne Stick out tongue)

 

 

Fra London
Tilmeldt 10. Jul 07
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de mange indlæg! Jeg vil tage et kig på de referencer der bliver givet.

Jeg har været logget ud af Google da jeg har testet, men har ikke haft clearet min cache. Prøvede dog netop at cleare min cache, men stadig med samme resultat, hvilket for mig er positiv, da den side med det indhold jeg tester ligger nr. 2. Det er dog den selvsamme side, som ikke dukker op hos et par af mine venner, som sidder i DK.

Jeg sidder selv i UK, men benytter Google DK.

Hvis der er nogle der vil teste med, så prøv at søg på "bayern münchen freiburg" og se om direktefodbold.dk popper op.

/ Bluedane

Læs dine fodboldnyheder på Footy.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Aug 09
Indlæg ialt: 204
Fra  TEZZO Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er ikke på de første 7 sider ved mig :(

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja du skal huske at logge af.

Synes også at jeg nogle gange jar forskel på min bærbar computer og stationær, selvom jeg er logget ud, så kan der være forskellige placeringer.

Hilsen Dino

billig bærbar

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Vores gode Thomas rostand har skrevet om det , du skal husk at gå op i weboversigten på google

http://www.thomas-rosenstand.dk/personaliserede-resultater-google

Der skal stå dette her så får du det rigtige resultat

 Tilpasninger, der er baseret på søgeaktiviteter uden logon, er deaktiveret.

Aktiver tilpasninger, der er baseret på søgeaktivitet.

Log ind, eller opret en Google-konto for at få mere personlige søgeresultater og administrere din Weboversigt, når du er logget ind.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)