Lige et par tilføjelser :) Google bruger normalt ikke META-decsirption og aldrig META-keywords. Af og til benytter Google dog META-description, ligesom Yahoo (der iøvrigt også anvender META-keywords). Så det er under alle omstændigheder fornuftigt at få begge dele udfyldt med noget meningsfyldt om de enkelte sider.
Både for META-koder og Titlers vedkommende er det vigtigt at huske på at de beskriver siden - ikke sitet. Det der skal stå i såvel titel som META-koder skal være relevant for den enkelte side. Jeg ved godt at mange CMS bare klasker den samme tekst ind på alle sider, men det er fordi udviklerne af systemerne helt har misforstået meningen med disse tags.
Ud over de andre fornuftige ting der allerede er sagt, vil jeg desuden tiløje, at du befinde dig på et af de områder med ubetinget mest konkurrence på i Danmark. De andre websites i markedet kæmper hårdt for deres placeringer - hver dag! For at kunne trænge igennem på dette marked er der tre ting som er vigtigt: links, links og links! Og når du har rigtig mange links fra andre websites, så skaf nogle flere. Du skal naturligvis også have styr på de andre toing nævnt her, med uden masser af kvallificerede links opnår du aldrig de placeringer du er ude efter, på de ord din målgruppe faktisk søger på for at finde det du tilbyder. |
Tak til alle for relevante input.