Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er jeg smidt af Google idag? Buut why, hmm.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg undrer' mig lidt. Min ene side HTC Desire HD er faldet ca. 10 sider på alle keywords fra igår til idag. 

Men, jeg har ikke gjort noget, altså - det eneste jeg har gjort i forhold til før var at jeg smed et link i min signatur her på amino i weekenden.

Tror i det er permanent eller midlertidigt?, eller er der nogle med et godt bud på hvad der kan være sket ?. Jeg har læst herinde at google omstrukturerer lidt, så det kan godt være det bare er midlertidigt, men man bliver da lidt træt af det nu hvor der alligevel er smidt en del tid efter siden. :) 

På forhånd tak :)

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis det er fra side 1 de er faldet 10 sider bagud, så lyder det vildt og noget du skal se meget seriøst på. For på side 1 er de fleste websites typisk ret etableret for atkunne ligge der og bør ikke sådan lige falde 10 sider bagud på alle søgeord, medmindre der er noget helt galt.

Har du brugt et eksternt værktøj til at tjekke din position med, eller har du tjekket selv via at søge i google (og har du personificerede søgninger slået fra) ?

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars, 

Det ikke præcist 10 sider jeg er faldet - men i gens. er det ca. 10 sider, og jeg lå på side 1 på de fleste af mine keywords. Jeg har slået personificerede søgninger fra - og selvfølgelig også logget ud af min google konti - søger manuelt på google efter min side. 

Derudover har jeg prøvet fra 3 forskellige ip-adresser. Jeg bruger placeringerne fra webmaster tools som de placeringer jeg går ud fra jeg lå på før. 

Har fået 2 nye fejl i webmasters tools, men det er omkring omdirigeringsfejl, det burde jo slet ikke skabe sådan en reaktion. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan jeg være blevet straffet pga. jeg linker til siden fra footeren i nogle af mine andre sider? 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke kigget på det, men kunne det tænkes at du primært har linkbuilding fra linkkataloger der er blevet set efter af Google?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har ingen staf fået grundet disse 2 ting her

Domænet er købt den 15 september i år 2010 nye domæner stiger tit hurtigt med falder tit også ud igen , efter mere  tid får du en mere stabil placering

Der er kun 6 links til siden det er ikke meget få flere links til siden

Hvordan stiger du få flere links til siden

skriv unik tekst på siden

vent lidt til domænet bliver lidt ældre

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

@Krkli - ingen linkkataloger - har bevidst holdt mig fra dem. 

@Michael - har langt flere links i webmaster tools, ved ikke hvorfor Yahoo site explorer ikke har flere links med, men til mit held er det ikke deres søgemaskine jeg går efter at ligge højt på. 

Jeg har derudover 2 "konkurrenter" som jeg fokuserer på, de har pt. intet indhold i forhold til min side. den ene er registreret inden min side, den anden er registeret 2 dage efter min. Begge sider er stadig at finde i toppen på google (der hvor min side tidligere lå). Deres indgående links er iflg. yahoo site explorer på samme niveau som min fremstår til at have på yahoo. 

Kort sagt har selv overvejet situationen at jeg bare var faldet tilbage - men kan ikke få det til at give mening når jeg ser på siden's performance Smile

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin :

@Michael - har langt flere links i webmaster tools, ved ikke hvorfor Yahoo site explorer ikke har flere links med, men til mit held er det ikke deres søgemaskine jeg går efter at ligge højt på. 

Jeg har derudover 2 "konkurrenter" som jeg fokuserer på, de har pt. intet indhold i forhold til min side. den ene er registreret inden min side, den anden er registeret 2 dage efter min. Begge sider er stadig at finde i toppen på google (der hvor min side tidligere lå). Deres indgående links er iflg. yahoo site explorer på samme niveau som min fremstår til at have på yahoo. 

Kort sagt har selv overvejet situationen at jeg bare var faldet tilbage - men kan ikke få det til at give mening når jeg ser på siden's performance Smile

Yahoo register links hurtigere end google ,dog går der altid lidt til før deres crawler finder  linkene begge 2 , yahoo giver flest resultater med at vise links.

 Google er altid lidt længere tid om give dig gode placeringer de vil gerne se de links du har er stabile og med tag dig ikke af det dit domæne er nyt vis, arbejder derud , at finde gode links og skriver en god unik tekster stiger din side sikkert til endnu højere placeringer efter et langt stykke til , for det er nærmeste umuligt at på en måneden gammel domæne at få topplaceringer stabil på google

De andre ny sider ryger sikkert også op og ned vis de ikke skaffer mange links skriver masser af uniks tekste , jeg tvivler dog de andre sider du siger der er opret samme tidspunkt ca ikke også falder på et tidspunkt, så tag det roligt og arbejde derud med at finde links og skriv unik tekst

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm, jamen jeg kan godt følge dig - problemet ligger bare i at jeg havde regnet med at den kunne give noget affiliate indtjening, og det kan den helt sikkert ikke på side 10 på google. 

Derudover så har mere relevant tekst end de andre sider - kan godt være jeg lyder som et utilfreds barn, men synes godt nok det uretfærdigt ;) 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin :

Hmm, jamen jeg kan godt følge dig - problemet ligger bare i at jeg havde regnet med at den kunne give noget affiliate indtjening, og det kan den helt sikkert ikke på side 10 på google. 

Derudover så har mere relevant tekst end de andre sider - kan godt være jeg lyder som et utilfreds barn, men synes godt nok det uretfærdigt ;) 

Ja med så har du en sikker vinder side , så skal du og finde kvalitets links

2 hurtige råd til at finde links med

start med at bruge http://siteexplorer.search.yahoo.com/ gå alle konkurenter efter hvad de har af links

søg på google finde relevante links med dine søgeord i

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)