Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan hjæpe mig rangerede højere på Google?

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

stort set alle dine inlinks går til eksternharddisk.dk (uden www).
Men din hjemmeside svarer med www.eksternharddisk.dk

Du bør lave således at din hjemmeside svarer på eksternharddisk.dk (uden www) og at alle www-forspørgsler 301-redirectes til eksternharddisk.dk (+ evt. side-url).

Din Webtekniker bør kunne hjælpe med dette, men sørg for at få en 3. part til at tjekke arbejdet efterfølgende, da det er super vigtigt det er lavet korrekt.

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Sasa Kovacevic:

Så sådan som jeg har forstået det, så skal jeg have fjernet http://eksternharddisk.dk?

Og kune have http://www.eksternharddisk.dk? 

Jep, du må kun bruge én af varianterne, og laver du en vidrestilling til din plads.php, så skal det laves som en 301 redirect.

 

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay jeg kigger på det! 

Jeg håber da, at det er en af grundene til hvorfor jeg hele tider falder bagud. 

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra København
Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

det lyder meget sandsynligt at det er en årsag til din kamp om placeringerne. Skriv evt. herinde på amino og bed nogen tjekke at de redirects er korrekte når de er udført..

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusinde tak Lars!

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra Aarhus
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sasa

Hvis du er "gør-det-selv" SEO´er bør du bruge nogle af de værktøjer der findes derude, jeg er affiliate og bruger selv Rank Tracker hver dag (SEO Powersuite), det er super godt og hvis du bruger lidt tid på at sætte dig ind i alle fire programmer, kommer du hurtigt op. Især det der hedder "SEO SpyGlass" er godt, der kan du se hvordan ham der ligger nr. ét har gjort, samtidig med at du kan se alle hans backlinks, inkl. ankertekst. Men brug lidt tid til at sætte dig ind i det, så er du rigtig langt.

Og ja, husk at at kigge på det med www og uden www. Den gode Rosenstand fortæller lidt om det her:

Hov, glemte et link til SEO Powersuite, det kan finds her: SEO Powersuite

God vind - skriv hvis du har brug for hjælp

/Lars

-- Søgemaskineoptimering --

Fra København
Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Lars nævner så er SEO powersuite en pakke med nogen rigtig gode programmer. Det kan jeg bestemt også anbefale, og ellers har jeg listet et par alternative gratis seo værktøjer som også er værd at anvende, særligt seo quake og link diagnosis.

og glem endelig ikke on-site optimeringen, det ser ud til at du har lavet en del linkbuilding, der kan med stor fordel ses på at optimere eget site, tid/penge kan være bedre brugt der.

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sasa

Følger lige med i tråden, jeg er ikke ekspert, men jeg har gjort mig nogle iagtagelser, som iøvrigt er blevet varslet af de skrappe SEO drenge siden nytår.

Jeg faldt over dine 14 linkkataloger, der bliver ryddet voldsomt op blandt linkkatalogerne, hos den største søgemaskine for tiden, rigtig mange linkkataloger er blevet værdiløse.

Hold også øje med hvor du skriver artikler, en del af disse databaser er også under vurdering hos g...le også nogle af disse er blevet værdiløse i linksammenhæng.

Hvis du har været uheldig med din linkbygning kan disse nyvurderinger af visse links hos den største søge maskine sagtens være en stor del af dit problem med lavere placeringer.

De bedste hilsener

Finn

 

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

En sidste ting er at kigge godt efter i sømmene om det evt kunne være en straf du har fået fra Google - i så fald skal du huske at fortælle Google når du har rettet alle disse ting via Webmaster Tools :)

Vi har oplevet en del af den slags og rettet dem og Google er faktisk enormt hurtige til at rette den slags ;)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Better-Web tilbyder ret billige SEO-anaylser af hjemmesider.
Hvis du er interesseret kan du tage et kig forbi.

Men held og lykke lige meget hvad :)

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)