Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stabil og glad pige søger praktikplads som mediegrafiker

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Oct 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen :-)

Jeg er en 20-årig pige, der enormt gerne vil starte på mediegrafiker uddannelsen her til januar, men så skal jeg jo gerne have en praktikplads først.

Mediegrafiker uddannelsen er lige mig, da jeg altid har elsket at være kreativ. Siden jeg var lille altid tegnet, skrevet og brugt computeren til at designe navneskilte, og hvad jeg ellers har kunnet finde på. Som 12-årig designede jeg også en del hjemmesider og har også senere hen lavet bogforsider til mine egne skriveprojekter.

Jeg er en stabil medarbejder, der kun har haft én sygeperiode på en enkelt uge (lungebetændelse) i de fire år, jeg har arbejdet. Som lukkeansvarlig i butik har jeg lært at have ansvaret for hele butikken og disponere min tid, så jeg kunne nå de opgaver jeg fik.

Jeg er målrettet og synes især projektarbejde er meget spændende. Det er virkelig fedt at være med til at følge et projekt fra start til slut og samtidig få lov at sætte sit eget præg på det. Jeg er perfektionistisk, så derfor laver jeg aldrig noget halvt. Det skal altid gøres ordentligt, så jeg virkelig kan være tilfreds med det stykke arbejde jeg har lavet.

Jeg kan sagtens lave opgaver på engelsk, da jeg fik 12 i både mundtlig og skriftlig engelsk på HF. Desuden gik jeg ud af HF med et gennemsnit på 10,0.

Håber på at der er nogen som ved, hvor jeg kan søge hen :-)

Jeg bor i øvrigt i Ølstykke på Nordsjælland, men jeg er villig til at have en længere transporttid, hvis jeg kan få mig en god praktikplads!

Mailadresse: michella.rasmussen@hotmail.com
Tlf.: 22 95 16 32

Mange hilsner
Michella Rasmussen

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)