Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropshipping... Brands...

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 8. Oct 10
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej til alle..

Er der en eller flere som har forbindelse /erfaring med nogle europæiske leverandører som tilbyder dropshipping af mærketøj...? Lacoste, Ralph Lauren, Burberry, LV, Gucci, Nike etc...

Varene jeg skal bruge er polo t-shirts, sweaters, skjorter, sko, tasker, bælter m.m....

På forhånd tak for hjælpen, og god dag til jer.

Dbh

Rasmus

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Du finder næppe nogen, som har en interesse i en dropshipping aftale med de omtalte mærker...

Med tøj og sko er det alt for kompliceret og risikofyldt for firmaet, som har varelageret...

LV kan du slet ik købe ud over i deres egne butikker...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Aalborg
Tilmeldt 8. Oct 10
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej jeg har ledt i nogle uger nu, uden held. Derfor denne tråd...

Jeg har fundet et firma i Kina som tilbyder mange forskellige brands, men det er sgu besværligt med dropshipping der ude fra...

Vidste ikke det med LV, tak for info..

Fra Hundested
Tilmeldt 15. Oct 10
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej rasmus..

Det lyder da som du har lille projekt kørende med et webshop skal til at sælge mærkevare via dropshipping, rigtig god idé der er mange fordele ved det - men der er også ulemper. Jeg vil ikke belærer dig omkring hvad der er godt og hvad der er skidt da der er masse læsestof her på siden, ved du bruger søgefunktionen.

Men evt. kan du jo prøve at kontakte den danske disrubtør af hvert enkelt mærke, og spørg ham/hende - eller også kender du kontakte firmaerne direkte det ville være midt umiddelbare råd.

men stil dig selv et spørgsmål før du går igang:

 

  • Hvorfor skulle Lacoste, Ralph Lauren, Burberry, LV , Gucci, og nike overhovedet sælge proukterne til dig via dropshipping, når de lige så godt kan sælge det i deres egne butikker rundt omkring i landet? eller på deres egne webshops.

 

jeg vil ønske dig held og lykke med det hele... 

bedste hilsner

Oliver

Nyeste Musik, Anmeldelser & Interviews? ... - www,Oliverwinther.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus:

Nej jeg har ledt i nogle uger nu, uden held. Derfor denne tråd...

Du finder ingen... Det er spild af tid at lede...

Rasmus:

Jeg har fundet et firma i Kina som tilbyder mange forskellige brands, men det er sgu besværligt med dropshipping der ude fra...

Ja i Kina kan du købe alle de kopivarer, som du ønsker... Men det bliver en SINDSYG dyr fornøjelse, hvis du begynder at importere de mærker fra Asien eller Amerika!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Oliver Winther:

Men evt. kan du jo prøve at kontakte den danske disrubtør af hvert enkelt mærke, og spørg ham/hende - eller også kender du kontakte firmaerne direkte det ville være midt umiddelbare råd.

Ved du mener det i en god henseende, men det er spild af tid...

  • Gucci sælger KUN via deres butik på strøget og den ude i lufthavnen.
  • Burberry sælger kun via deres butik på strøget, samt enkelte nøje udvalgte butikker som f.eks Kaufmann, Magasin mm.
  • Nike sælger KUN via sportsbutikker og butikker, som giver mærket værdi.
  • Lacoste sælger KUN via deres egen butik, samt nøje udvalgte butikker/kæder. De vil slet ik have deres tøj online, hvis det kan undgås!
  • Ralph Lauren sælger KUN via nøje udvalgte butikker, og de vil slet ik have deres tøj online, hvis det kan undgås

Så alt i alt mission impossible!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Hundested
Tilmeldt 15. Oct 10
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo altid godt at der kommer en ekspert på banen - og ja jeg siger det kun for at være flink, og evt. prøve at hjælpe ham med at udføre hans drøm..

Jeg mindes at have set alle disse brands pånær NV på nettet, tror hjemmesiden var www.axel.dk? - men er det ejet af kaufmann eller andre 'udvalgte' butikker siden de får lov til at sælge tøjet på nettet?

vh

Oliver :)

Nyeste Musik, Anmeldelser & Interviews? ... - www,Oliverwinther.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Oliver Winther:

Jeg mindes at have set alle disse brands pånær NV på nettet, tror hjemmesiden var www.axel.dk? - men er det ejet af kaufmann eller andre 'udvalgte' butikker siden de får lov til at sælge tøjet på nettet?

Axel/Kaufmann + Magasin sælger vist lidt online... Men det er et meget begrænset udvalg i skjorter, slips og bælter (mener jeg det er, men correct me if Im wrong).
De har som de eneste i DK en aftale omkring dette, og tvivler på andre får lov til det af agenturet...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Aalborg
Tilmeldt 8. Oct 10
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm, det lyder ikke for positivt... Er du sikker på at ALT fra Kina er kopi, når vi taler disse brands...??

Og ja, er helt indforstået med at dropshipping aldrig ville kunne betale sig fra hverken Kina eller USA...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rasmus:

Hmm, det lyder ikke for positivt... Er du sikker på at ALT fra Kina er kopi, når vi taler disse brands...??

99999999999999% med mindre du køber det i en autoriseret butik... Men selvom du gør det, så er det ik lovligt at importere til EU med videresalg for øje!

Evt en god ide at læse denne parallelimport guide... Så undgår du at dumme dig ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)