Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af sidenavn/domæne (pm)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 7. Jul 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Nu er vi stort set i mål med valg af vores navn til den hjemmeside vi har fået lavet. Vi har via andre indlæg fået god respons på hvad der giver mening at vælge. Vi har indtil nu fået følgende domæne www.video-guide.dk som er optimalt i henhold til indhold på siden, og det folk forbinder med deres google søgning - altså en side med video guides.

Problemet er at alle siderne rundt om (uden bindestreg m.v.) er taget af tilfældige folk, samt eventuelle potentielle konkurrenter. Vi har nu et andet domæne i tankerne, men da vi ikke har gjort krav på dette endnu, vil vi høre nogle venlige sjæle om hjælp via pm. til valg af domæne.

spørgsmålet går også på om vi skal tage både domænet ud i et, samt det med bindestreg, da vi med vores andet - lidt mere unikke forslag, har mulighed for dette.

På forhånd takker vi selvfølgelig meget for eventuelle inputs - gerne over pm, da vi som sagt stadigvæk er lidt i tvivl om vi skal vælge det mere "unikke" navn til siden.

Mvh

Lasse Ustrup & Bjørn Hundewadt

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Kort sagt: Det er et godt spørgsmål!

Hvad angår bindestreg og ingen bindestreg, så lader der til at være meget delte meninger omkring dette.

Jeg har selv fornyelig købt et domæne med bindestreg (usa-info.dk), så jeg er personligt ikke nervøs for, at der er en bindestreg i domænenavnet. Nogen tror, at folk har svært ved at huske, at der er en bindestreg i navnet, men jeg tror selv på, at det er at undervurdere den gennemsnitlige internetbruger. Hvis man ønsker at huske et domænenavn, så tror jeg også, at man gør det. Og det er vel netop de besøgende, der er "penge i"? Dem, der har en specifik interesse i dit website! Derfor kan jeg ikke umiddelbart se et problem!

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)