Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender du

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Regel nummer 1 når du laver indlæg:

Lav en sigende overskrift ;)

Hvorfor ikke kalde den "tilbud på hjemmeside ønskes"?

Så skal jeg love dig at der er mange herinde der nok skal vende tilbage til dig. Når du laver en fuldstændig ligegyldig og intetsigende overskrift vil der være mange af dem du gerne vil have ser tråden som ikke læser den.

Thomas Frost, WebCoders.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Hvis jeg skal svare på dit spørgsmål, så er det fordi jeg er i tvivl om det jeg ønsker hedder en "hjemmeside", eller noget andet. Jeg ser det nemlig ikke som en hjemmeside, men mere som et elektronisk bestillingssystem. Men jeg tag måske fejl :)

Tak for info i hver tfald og god dag

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes du at det er ret plat at du opretter et indlæg, kun for at fortælle at du har lavet et andet.
Men joda: Better-Web

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Forstår ikke du føler dig så stødt, at du lige blev nødt til at komme med et surt opstød. 

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Nauche:

Forstår ikke du føler dig så stødt, at du lige blev nødt til at komme med et surt opstød. 

Du skal overveje hvad du giver modtageren når du skriver sådan et indlæg. 

Først laver du en overskrift der slet ikke siger noget som helst, og når man så læser dit indlæg siger det stadig ikke noget om hvad det er du vil, men kun et link hen til en anden forumpost.

Du spilder folks tid ved at bruge forummet på den måde, så du må påregne at der er nogen der reagerer negativt.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Nauche:

Forstår ikke du føler dig så stødt, at du lige blev nødt til at komme med et surt opstød. 

Jeg mener nu jeg var meget sød, ved at give dig et brugbart link til at løse dit problem.
- Jeg følte bare at jeg skulle konfronterer dig med det så det ikke gentager sig.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld, det så jeg ikke engang. Tak for det.

Og jeg har fået en fornemmelse af, det ikke var smart det jeg gjorde. Havde ingen dårlige intentioner om at spilde folks tid, men undskyld for det :)

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Nauche:

Undskyld, det så jeg ikke engang. Tak for det.

Og jeg har fået en fornemmelse af, det ikke var smart det jeg gjorde. Havde ingen dårlige intentioner om at spilde folks tid, men undskyld for det :)

No hard feelings :) Man skal altid undskylde for ens egne dumheder. Så tak for det.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)