Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor har Google ikke indexeret eksterne links til min side

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg laver en link:prosupport.dk søgning i Google, så får jeg fire sider frem, der alle er tudsegamle og vedrører et firma jeg ikke har noget med at gøre.

Men søger jeg helt almindeligt på prosupport.dk i Google, så kommer der en hel masse sider frem, bl.a. her fra Amino. I søgeresultaterne kan jeg se at den har fundet teksten prosupport.dk, men det lader ikke til at den har registreret det som et link?

Hvad skyldes det? Det skal siges, at sitet er ret nyt og alle de eksterne links er lagt efter Google sidst var forbi min side, men de har tydeligvis været forbi Amino dagligt.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

ProSupport.dk:
Hvis jeg laver en link:prosupport.dk søgning i Google, så får jeg fire sider frem, der alle er tudsegamle og vedrører et firma jeg ikke har noget med at gøre.

Prøve med site:prosupport.dk

Så får du 20 links ;)

/allan

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

DesignYOU:

ProSupport.dk:
Hvis jeg laver en link:prosupport.dk søgning i Google, så får jeg fire sider frem, der alle er tudsegamle og vedrører et firma jeg ikke har noget med at gøre.

Prøve med site:prosupport.dk

Så får du 20 links ;)

Det er jeg med på, men link: skulle da gerne vise alle de sider der har links til min side og det gør den ikke Sad

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

ProSupport.dk:
Det er jeg med på, men link: skulle da gerne vise alle de sider der har links til min side og det gør den ikke Sad

Ahh ok så prøv dette værktøj ;)

/allan

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

DesignYOU:

Ahh ok så prøv dette værktøj ;)

Ja, det giver jo lidt mere, men er det ikke kun som Yahoo ser det? I betragtning af at Google står for 80-90% af alle søgninger i Danmark, så vil jeg jo rigtig gerne have dem til at se mig (jeg står jo lige her og vinker)...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Går tid før google registrere links , så forsæt og atter forsæt med at finde links , husk spred dig med links og altså ikke bare links kataloger og kun forum links som nye links ,for mange af  dem tæller ikke den store værdi

Google viser meste kun de ældste links normalt og nu kommer oveni fra en undersiden med pagerank 3 derved har google med sikkerhed givet siden en rimelig god værdi hvor høj værdi vides ikke

Overtager du et domæne nulstilles din pagerank regn med et hårdt arbejde i starten

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

tag evt. et kig på en lille liste med forklaring af diverse gratis link og seo værktøjer

Herudover så viser Google typisk kun de mest prominente links, og er ikke brugbar til at tjekke backlinks med. Hvis du ser på yahoo's backlink liste i site explorer, så kan du godt regne med at google kender til alle eller stort set alle disse links.

Tilmeldt 24. Oct 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

google giver ikke en komplet oversigt, og det er med vilje. Det bedste værktøj til dette er yahoo site explorer.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Google viser ikke alle links til websites bevidst. Derimod viser de alle de links, som de har opfanget til DIT site på Google Webmaster Tools..

Derudover er der flere værktøjer til at finde links til dine konkurrenters sider. Som de andre hentyder er Yahoo Site Explorer et fint valg - dog har det et limit på 1000 URL's.

Personligt benytter jeg min egen bot, som jeg har udviklet til at crawle det danske web. Det giver da lidt ekstra links oven i hatten til mig.

Held & Lykke

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick Olsen:
Derimod viser de alle de links, som de har opfanget til DIT site på Google Webmaster Tools..

Nejh, det kan du bestemt ike være sikker på. De seneste analyser jeg så i London for nyligt viste at der IKKE rapporteres det fulde antal links fra Google Webmaster Tools.

Men der er noget endnu mere nøjagtigt - fyldestgørende, data på vej. Vi kommer til at implementere det på SEO Supporten snart :)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)