Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Surftown erhverv og Cron Job? nogen erfaringer?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har skrevet til deres support men venter svar så jeg prøver lige at få et svar herfra :)

 

Jeg har et WP plugin der skal bruge Cron Job Og  W-get command men da jeg ikke kan finde Cron Job i adminstrationen så har jeg prøvet at sætte det igang igennem et php script, men det virker heller ikke..

 

Har man slet ikke Cron Job på et Surftown Erhverv webhotel?

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Surftown stinker. Jeg fik aldrig mit til at køre ordentligt, men nu har jeg GigaHost og det køre perfekt. Yes

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har ikke et ondt ord at sige om nogen webhosting virksomheder, men jeg har derimod en masse godt at sige om MICFO som jeg varmt anbefaler til alle. De har doegnsupport og at hav af ekstra services for smaa websnedkere :)

[Affilliate link er ikke tilladt på Amino og er slettet af Moderator]

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Remydk:

Surftown stinker. Jeg fik aldrig mit til at køre ordentligt, men nu har jeg GigaHost og det køre perfekt. Yes

Jeg kan desværre ikke køre det på Gigahost da de mangler ionCube PHP Loader som Surftown har. og jeg dum som jeg er gik udfra at Cron Job var obligatorisk på et webhotel :P

Det er fordi ejg har et svensk domæne, som jeg ikke kan finde ud af at flytte til min vps. Og DNS og mig er ikke gode venner med mindre det er DK domæner som er let nok at redelegere. :(

Sameh Niazy:

Jeg har ikke et ondt ord at sige om nogen webhosting virksomheder, men jeg har derimod en masse godt at sige om AFFILATELINK OF D00M!!!!! som jeg varmt anbefaler til alle. De har doegnsupport og at hav af ekstra services for smaa websnedkere :)

Jeg har også masser og godt at sige om en masse affiliate link. ;) Fjerner du det selv eller skal en moderator fjerne dit Affiliate link for dig ?

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Du maa meget gerne fjerne linket. Linket har jeg faaet tildelt som kunde hos MICFO, og jeg bruger det naturligvis naar jeg anbefaler dem. Er der noget obskurt i det?

-Det ville jeg ikke selv mene. Men selv tak for anbefalingen. Jeg bruger som sagt selv MICFO -med eller uden affiliate link og jeg er glad for at mine hjemmesider ligger der. Men du er velkommen til at blive hos Surftown eller andre danske udbydere. No worries, jeg proevede bare paa at hjaelpe dig.

mvh

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

-du maa bare kaempe videre med dit cron job, held og lykke med det  Skype-Wink

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Sameh Niazy:

Du maa meget gerne fjerne linket. Linket har jeg faaet tildelt som kunde hos MICFO, og jeg bruger det naturligvis naar jeg anbefaler dem. Er der noget obskurt i det?

-Det ville jeg ikke selv mene. Men selv tak for anbefalingen. Jeg bruger som sagt selv MICFO -med eller uden affiliate link og jeg er glad for at mine hjemmesider ligger der. Men du er velkommen til at blive hos Surftown eller andre danske udbydere. No worries, jeg proevede bare paa at hjaelpe dig.

mvh

Sætter pris på hjælp , men amino tillader ikke affiliate links :)

Jeg har en VPS et andet sted men som sagt så er Svenske domæner, dns og jeg ikke gode venner :)

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan umiddelbart ikke se noget om at jeg ikke maa bruge mit tildelte affiliatelink naar jeg anbefaler min webhost, men hvis jeg har overtraadt reglerne saa beklager jeg dette.

http://www.amino.dk/content/Disclaimer.aspx

 

Skype-Wondering

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

OK, det havde jeg saa ikke set idet jeg ikke har gennemgaaet Aminos Wiki.

Naeste gang linker jeg udelukkende til micfo.com naar jeg anbefaler dem, -det eneste jeg faar ud af at bruge affiliate linket er i bedste fald et gratis maanedsabonnement saa det har ikke den store betydning for mig. Jeg proevede som sagt bare paa at hjaelpe og jeg har som sagt alle mine sider liggende hos MICFO.

-Da jeg selv havde en cronjob sag for nyligt fik jeg det loest paa et sted mellem 3-5 minutter. Saa cheer up, du skal nok faa det til at virke foer eller siden. Skype-Giggle

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)