Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor mange indgående links har jeg ?????

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor fortalte du mig ikke det, før jeg startede siden i april!? ;D

men findes der stadig ikke danske sider, som kan hjælpe mig her?

mvh

Mark

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Mark Andersen - Kørekortportalen:
Hvorfor fortalte du mig ikke det, før jeg startede siden i april!? ;D

Jeg har efterhånden opgivet at trænge igennem på Amino med korrekte informationer. Der er efterhånden kommet for mange SEO-wannabees som bruger uendelige resurser på at fastholde noget vrøvl. Den kamp orker jeg ikke.

Jeg kan blot opfordre til, at man søger assistance hos kompetente folk, når det handler om ting der er vigtige for ens forretning og ALDRIG stoler blindt på det man læser i åbne online debatter.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Arhh hvad Mikkel? Vi skal da bare lære at indse, at Google Sitemaps er vejen frem, at domænenavne skal være fyldte med danske bogstaver og at duplicate content ikke er noget at bekymre sig om. Eller hva'? Wink

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

h

marjoe:

Hvordan ser man hvor mange links man har indgående.

Har lige modtaget en rapport fra SeoSupporten om at mine links på c. 8000 er faldet ca. 50% til 4000 siden sidste uge. Hvordan hænger det sammen?

Har set på yahoo site seach der er alle sider faldet f.eks amino.dk fra 202.000 links til 25.000 links og sådan er det med alle sider , de bruger måske nogle af de samme ting til at tjekke links med

ved jeg ikke om det er noget ligne samme service  , med jeg går ikke meget op i om hvorfor falder tjekker om det betyder noget og vis ingen links kan ses tabt og jeg beholder placeringer på google og forbedre nogle  , arbejder man bare videre

Måske ved http://www.amino.dk/members/Mikkel-deMib-Svendsen/default.aspx om de bruger noget ligne samme ting til at tjekke links med

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)