Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor mange indgående links har jeg ?????

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan ser man hvor mange links man har indgående.

Har lige modtaget en rapport fra SeoSupporten om at mine links på c. 8000 er faldet ca. 50% til 4000 siden sidste uge. Hvordan hænger det sammen?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, ja kan se der er 4600 inlinks, men hvorfor den store ændring på en uge.

Nogen har en forklaring på dette?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :

marjoe:

Ok, ja kan se der er 4600 inlinks, men hvorfor den store ændring på en uge.

Nej ikke helt - du skal huske at vælge "Show Links: Except from this domain" for ikke at tælle dine egne interne links med. Lige nu rapporterer Yahoo 4.266 ho mig - da vi indsamlede data til dig på SEO Supporten rapporterede Yahoo 4.327 - så det er så tæt på hinanden som det kan være, med de daglige variationer der altid er :)

Der kan være mange forklaringer på hvorfor Yahoo rapporterer færre links. Men hvis ikke du oplever et fald i din søgemaskinetrafik, så start med at se om ikke rapporteringen retter sig af sig selv indenfor de næste pr uger. Gør den ikke det bør du nok kigge lidt nærmere på det.

Der er noget der tyder på (fra noget andet data jeg har), at du har fået ekstraordinært mange links i Oktober. Har du haft gang i noget særligt?

 

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 01:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

marjoe:

Ok, ja kan se der er 4600 inlinks, men hvorfor den store ændring på en uge.

Nej ikke helt - du skal huske at vælge "Show Links: Except from this domain" for ikke at tælle dine egne interne links med. Lige nu rapporterer Yahoo 4.266 ho mig - da vi indsamlede data til dig på SEO Supporten rapporterede Yahoo 4.327 - så det er så tæt på hinanden som det kan være, med de daglige variationer der altid er :)

Der kan være mange forklaringer på hvorfor Yahoo rapporterer færre links. Men hvis ikke du oplever et fald i din søgemaskinetrafik, så start med at se om ikke rapporteringen retter sig af sig selv indenfor de næste pr uger. Gør den ikke det bør du nok kigge lidt nærmere på det.

Der er noget der tyder på (fra noget andet data jeg har), at du har fået ekstraordinært mange links i Oktober. Har du haft gang i noget særligt?

 

 

Hej Mikkel

 

Nej, jeg har ikke haft gang i noget ekstraordinært, ganske alm. jævn optimering ..... men har dog for ca. 1/2 år siden være ude for at jeg mistede 30% link, fra ca. 12000 ned til ca. 8000 ...... hvad pokker kan gøre de store udsving?

 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan enten være at de links faktisk ER forsvundet, det kan være Yahoo har valgt at se bort fra en del af dem, eller det kan være Yahoo bare rapporterer mindre. Det er derfor du skal se på det l forhold til din søgetrafik og og rankings.

4.000 links - eller meget mere, kan meget let forsvinde fra den ene dag til den anden. Det kan f.eks. ske, hvis du har haft et link i footeren på et site med 4.000 indekserede sider. Hvis dette ene link fjernes, ja så mister du jo 4.000 links - men kun fra et domæne. I det tilfælde vil antallet af mistede links ikke betyde så meget.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, det er vidst noget af forklaringen.

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke bruge yahoo, da jeg har ø i mit domæne. Findes der sider, som kan dette?

 

Mvh

Mark

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mark Andersen - Kørekortportalen:
Jeg kan ikke bruge yahoo, da jeg har ø i mit domæne. Findes der sider, som kan dette?

Nahh, det kan da ikke passe - vi har jo utallige gange her på Amino fået at vide, at der skam ingen problemer er med at køre websites på domæner med danske tegn :)

 

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)