Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress plugin søges

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 216
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Håber I kan hjælpe mig...

Jeg har brug for en plugin - hvis den findes - til Wordpress.

Den skal helst have følgende egenskaber:

Det skal være til en side  hvor man fx som sælger møder køber. Men hvor man udveksler kontaktinformation. Der skal være mulighed for at beskrive et produkt man vil sælge / et produkt man søger.

Lidt i stil med aminos virksomhedsbørs, hvor man beskriver virksomheden, og hvor andre brugere kan se oplysningerne.

Findes det??

mvh

Chrstian

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Jeg vil foreslaa at du bruger Joomla istedet for Wordpress. Joomla har mange flere moduler og komponenter som typisk er bedre lavett.

Med varme hilsner

Sameh Niazy

eNU!
http://www.enu.dk

Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 216
Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

JA, men jeg har nu engang opbygget erfaring i WP, og vil helst holde mig til det..

Kan man lave "noget" så det kommer til at fungere som ovenfor beskrevet? (hvis ikke det konkrete plugin findes)

mvh

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Jeg har kigget lidt efter det du leder efter, og fandt ikke et plugin, men et theme.

Er det noget lignende det her du søger:

Theme demonstration

Detaljer om theme

Hvis du ønsker det skal koste penge at udveksle oplysninger f.eks, så kan du med fordel erhverve et medlemsplugin, som kun viser noget af din sides indhold, mens resten er skjult for dem som ikke har betalt medlemsskab. Selv ville jeg bruge og anbefale det plugin som hedder: Wishlist

Men det findes også andre på markedet.

Håber det var det du søger, ellers må du jo lige skrive igen. Smile

Mvh
Jean-Michel C.

Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 216
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Tak for indsatsen - det ser spændende ud!

mvh

Christian

Fra Græsted
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Som sagt tidligere, så er Joomla vejen frem. Joomla har et langt større valg af extensions, og hvis du ikke har lyst til at kode det selv - så er det klart det du skal vælge. Wordpress er i sig selv meget begrænset, og når du skal ud og lave en portalløsning som du snakker om, så er det vigtigt ikke at være bundet. :)

Held og lykke med det - og skriv endelig hvis du får brug for hjælp.

Go' weekend.

Venlig hilsen, Thomas Egebrand Gram.
thomas@codeshark.dk - (+45) 2129 4525 - http://www.codeshark.dk

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Egebrand Gram:

Som sagt tidligere, så er Joomla vejen frem. Joomla har et langt større valg af extensions, og hvis du ikke har lyst til at kode det selv - så er det klart det du skal vælge. Wordpress er i sig selv meget begrænset, og når du skal ud og lave en portalløsning som du snakker om, så er det vigtigt ikke at være bundet. :)

Held og lykke med det - og skriv endelig hvis du får brug for hjælp.

Go' weekend.

Nu er der jo dobbelt så mange Plugins til wordpress kontra Joomla & wordpress er lettere at bruge. jeg ved ikke hvad du begrænser dig i ved wordpress som du ikke begrænser dig med ved Joomla?

Tjek Evt Det her script som jeg selv har et site der snart kommer med :) Det er nok det bedste annoncesystem til wordpress jeg kender. Der kommer snart en opdatering som giver dig facebook connect så du med lethed kan forbinde facebook brugere til din side samt mange andre funktioner!

 

Appthemes - Classipress Annonce system til wordpress

Fra Græsted
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vidst en smagssag.

Jeg har ofte oplevet ved wordpress, at jeg var tvunget til at skrive om i selve templatesne, for at få det resultat jeg gerne ville komme frem til.

Når jeg har et CMS - så vil jeg gerne have at størstedelen af de ting jeg laver, redigerbare fra backend, så jeg ikke hele tiden skal sidde og rode med filerne for at opdatere en lille detalje i layoutet.

For øvrigt - til det her formål, er Joomla! allerede på forkant med dets indbyggede besked-system, hvilket bliver nødvendigt for kommunikation imellem køber og sælger.

Jeg plejer KUN at bruge wordpress til at lave blogs, alt der kræver en større mængde artikler bruge jeg andre cms-systemer til, som f.eks. Joomla. :)

Venlig hilsen, Thomas Egebrand Gram.
thomas@codeshark.dk - (+45) 2129 4525 - http://www.codeshark.dk

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Egebrand Gram:

Det er vidst en smagssag.

Jeg har ofte oplevet ved wordpress, at jeg var tvunget til at skrive om i selve templatesne, for at få det resultat jeg gerne ville komme frem til.

Når jeg har et CMS - så vil jeg gerne have at størstedelen af de ting jeg laver, redigerbare fra backend, så jeg ikke hele tiden skal sidde og rode med filerne for at opdatere en lille detalje i layoutet.

For øvrigt - til det her formål, er Joomla! allerede på forkant med dets indbyggede besked-system, hvilket bliver nødvendigt for kommunikation imellem køber og sælger.

Jeg plejer KUN at bruge wordpress til at lave blogs, alt der kræver en større mængde artikler bruge jeg andre cms-systemer til, som f.eks. Joomla. :)

Jamen du er også nød til at skrive i template eller lign for at ændre designet i joomla vel? Mange themes har et framework som gør at du er fri for at leje programmør  :)

Hvad for et annonce script til joomla vil du anbefale? for jeg fandt intet fantastisk script da jeg skulle finde mit :)

Tilmeldt 7. Aug 10
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en smagssag ja.

Wordpress templates kan redigeres og tilpasses så de er til at gå til, super nemt via. backend - det kunne være forskellige farvetemaer der kunne ændres med ét klik. Det kunne  være fx. copyright informationer i bunden der kunne ændres på samme måde osv. osv. 
Skal man havde udviklet disse muligheder til sit template så er der blot forbundet utroligt meget ekstra arbejde.

Jeg foretrækker Wordpress til blogs og små websites uden meget rod i layout og opsætning.
Joomla til større websites og portal-systemer.

Men det er blot en smagssag og hvad man er vant til.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)