Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der fare ved at have både www og uden.

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Sameh Niazy:

Efter min bedste overbevisning er det ikke "dublicate content" at have webadresse med eller uden www.

Det der menes med Dublicate Content er hvis du har en spejlversion af din hjemmeside paa 2 forskellige domaener. Dvs. paa mitwebsted.dk og paa mitandetwebsted.dk - ikke om du har www foran, hvilket er helt normal opsaetning for langt de fleste hjemmesider.

Haaber du kan bruge mit svar

Med varme hilsener

Sameh Niazy

eNU!
http://www.enu.dk

nu er www. det der kaldes et subdomæne, og dermed er det et domæne for sig.

Men ja det er helt rigtigt at rigtig mange hjemmesider har denne opsætning, men det gør den nu ikke mere rigtig :).

Men for at sikre at folk der fx linker til en linker til det korrekte domæne, er det vigtigt at man i stedet for bare at vise hjemmeside på det forkerte domæne, 301 Redirecter brugeren til det rigtige domæne. Gør man ikke det, er der en risiko for at den naturlige linkbuilding bliver til flere forskellige domæner, i det her tilfælde 8 forskellige. Risikoen er der hvis ikke man gør noget for at minimere det.

Så man skal altid tage stilling til hvilket domæne der skal være hoveddomænet, og 301 redirecte brugeren fra de andre domæner både med og uden www til hoveddomænet.

yderligere slipper man også for at Google evt skulle anse dette som værende DC især når der er så mange forskellige domæner.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, John :)

Du kan faktisk få DanDomain til at fixe dette for dig, så du er ude over dét problem ;)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det ikke min webside som har dette problem, da jeg har ordnet det så man altid ender på www.marjoe.dk

Men det er webmasteren af www.pegasus-mobility.dk som siger til mig, at det ikke har nogen betydning om det er med www eller uden.

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå, for sørensen :)

Jamen, men som andre i tråden også ganske rigtigt påpeger, så er det et kæmpe problem!! Mere er der ikke at sige til det.

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

marjoe:

Men det er webmasteren af www.pegasus-mobility.dk som siger til mig, at det ikke har nogen betydning om det er med www eller uden.

hæ, så kan du fortælle ham at det har stor betydning ;)

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Sameh Niazy:

Efter min bedste overbevisning er det ikke "dublicate content" at have webadresse med eller uden www.

Det der menes med Dublicate Content er hvis du har en spejlversion af din hjemmeside paa 2 forskellige domaener. Dvs. paa mitwebsted.dk og paa mitandetwebsted.dk - ikke om du har www foran, hvilket er helt normal opsaetning for langt de fleste hjemmesider.

Haaber du kan bruge mit svar

Med varme hilsener

Sameh Niazy

eNU!
http://www.enu.dk

Hej Sameh

Så er din overbevisning desværre forkert ;-) Samme indhold på de to domæner, der er tale om (www er et subdomæne) er problematisk både i forhold til duplicate content og i forhold til spredning af linkværdi.

 

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarerne venner - Amino er gud Wink

Tilmeldt 15. Nov 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 01:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse:

Google kan finde dig på begge addresser og derved dobbelt indhold som Google straffer.

Den med at Google straffer duplicate content er ikke korrekt. Sagen er, at de er tvunget til at vælge hvilken af de to adresser med ens indhold de vil vise fra domænet.

Det er ikke altid Google vælger den du gerne vil have de vælger, og derfor tror folk det er en straf.

Greg Grothaus, en af Googles kodeaber, forklarer sagen i denne video:

http://www.youtube.com/watch?v=6hSoXutuj0g

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Onkel:

Den med at Google straffer duplicate content er ikke korrekt. Sagen er, at de er tvunget til at vælge hvilken af de to adresser med ens indhold de vil vise fra domænet.

Det er ikke altid Google vælger den du gerne vil have de vælger, og derfor tror folk det er en straf.

Det er hvordan du vælger at se det, ligemeget hvad, så bliver du straffet fordi indholdet ligger 2 steder på dit website.

Om Google foretrækker den ene frem for den anden, så ranker dit website stadig dårligere ved at du har indholdet flere steder på dit website.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)