Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Link værdi

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Aug 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

 

Mit spørgsmål går ud på hvor meget link værdi får man for et link på et domænes underside?

Lad os tage amino som eksempel, jeg sælger Dametasker

 

Hvilken værdi (hvis vi ser i forhold til pagerank) få for dette link?

Som jeg ser det er der to muligheder:

1. Denne tråd har en pagerank på 0, derfor vil værdi'en der bliver sendt til mit website kun tælle som pagerank 0

2. Domænet Amino.dk har en pagerank på 5, derfor er det denne rank der vil blive blive sendt til mit websted?

 

Jeg går ud fra svaret er 1? Og ja jeg ved godt der er mange andre ting der har indflydelse på hvor meget der bliver sendt videre, men hvis vi antog at dette var det eneste link på amino.

 

Håber der er nogen der kan hjælpe mig her.

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en mellemting.

Men tættest på nummer 2.


Amino har meget gode placeringer hos Google, og Google ser Amino som en god hjemmeside.
Derfor får du en god værdi fra et link herfra. 

.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

med et af de professionelle værktøjer, fx seo spyglass, kan du få deres estimat på hvad et givent link er værd for dig. Det er nok det tætteste du kommer på en maskinel/matematisk vurdering som du her efterspørger.

For det er jo ikke helt så simpelt som mange nok vil gøre det til... Måske du også skal fokusere på noget andet end bare pagerank, det er en alt for forvirrende indikator, som ikke nødvendigvis har noget at sige.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil overlade til eksperterne at komme med det helt korrekte svar men mine oplevelser er lidt anderledes:

Vi har haft links på forsiden af bla. Den Blå Avis (dengang var det PR6)
Det gav en 'grøn' knap i Seo Spyglass med værdien 1.25 sådan cirka
Vi havde også links på Deres undersider med PR1-3 dette gav stort set ingen værdi 'rød' knap og et par nuller foran tallet.

Jeg tror ikke at fordi et hoveddomæne som bt.dk har en høj PR at det så automatisk er godt med links på Deres undersider.
Her spiller indholdet på undersiden i høj grad ind.

Men lad os få nogle af de skrappe på banen - de ved det helt sikkert :-)

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange ting tæller interne struktur

om emmet er det samme som din side omhandler , bruger de anker tekst dine søgeord i linket er det bedste

hvad sides pagerank , brug evt. google toolbar ¨

om det er nofollow links

om det er ´dofollow links , det giver absalut mest

google har ikke givet denne siden værdi pagerank endnu  , da google  den normalt skal forbi flere gange så den sagtens stige til pagerank  4 og have en meget høj værdi

pagerank værdi er ikke helt retvisende med giver da et godt grundlag hvor høj værdi et links har

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er mange faktorer som spiller en rolle mht. pagerank.

Det er svaert at sige praecis hvor meget du faar ud af at en side med hoej pagerank linker til dig. Der er mange andre faktorer som spiller en rolle. f.eks. relevans, teknik m.m

Men som udgangspunkt gaelder det om at saa mange som muligt med hoej pagerank linker til din side, men ikke nok med det saa skal det ogsaa vaere sider som har lignende indhold som dit eget eller indhold som skoennes at vaere lignende dit websteds. F.eks. hvis du saelger sko og faar henholdsvis 2 sider til at linke til dig hvoraf den ene er en skoside og den anden er en bilportal saa faar du naturligvis mere pagerank ud af at en skoside linker til dig paa trods af at bilsiden ogsaa har en pagerank paa 5.

Det er super forvirrende med pagerank, men principielt gaar det ud paa at sider har ordentligt indhold, og ordentlig teknik. Det er en kompleks algoritme men hvis du angriber SEO med fornuft i stedet for aggressiv spam saa faar du mere for din tidsinvestering, derfor lad vaere med at spilde tid paa alle mulige falske sider for dem har Google alligevel spaerret foer eller siden.

Varme hilsener

Sameh Niazy

eNU!
http://www.enu.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)