Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktiv kritik til www.usedtoys.dk

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 4. May 07
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

 

Jeg har brug for lidt konstruktiv kritik til www.usedtoys.dk

Formålet med siden er at skabe en køb/salg portal for brugte børene relaterede ting.

Siden har eksisteret i et par år nu, men der er aldrig rigtig kommet gang i den. Online har vi benyttet Google AdWords og lidt banner annoncer og offline har vi uddelt en masse flyers.

Vores sidste tiltag har været at gøre det gratis at handle på siden, så alt indtjening kommer fra Adsense.

Jeg vil virkelig gerne have gang i siden, men er bange for at jeg har set mig blind på den.

Håber i kan hjælpe.

Pft.

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej MadsM.

MadsM:

Jeg vil virkelig gerne have gang i siden, men er bange for at jeg har set mig blind på den.

Det allerførste du skal gøre er at fjerne AdSense!

AdSense er rigtig god til én ting: at få dine besøgende til at forsvinde et andet sted hen.

Det svarer lidt til at du i Netto ser et skilt som henviser til Aldi. Hver gang du tjener 1 - 2 kr. på et klik forsvinder en potentiel bruger.

Held og lykke med projektet.

Mvh.

Ditbrugtmarked

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Rent visuelt virker siden meget kompakt uden, at den havde behøvet at være det. Jeg ville f.eks. rykke billederne af legetøj til salg et par takter ned, så der kommer mere afstand til menuerne lige ovenover. Jeg ville nok også tilføje mindst 4 billeder til, fordi det vil give indtryk af en side, hvor der sker noget (som det ser ud nu, får jeg indtryk af et lille hyggeprojekt).

Derudover ville jeg rykke Adsense annoncerne længere ned, så de ikke bliver kastet lige i hovedet på den besøgende. Det vil også se mere venligt og elegant ud.

Det var lige et par tanker! :-)

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. May 07
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hurtige svar.

Jeg kan godt følge dig i problematikken mht. AdSense, Fra starten af var konceptet også ingen reklamer og så skulle det koste et mindre gebyr at gennemføre en handel. Det viste sig bare at det var svært at få folk til at betalt fx 3 kr. for at gennemføre en handel. Typisk skulle brugerne indsætte 30-50 kr. pr. gang for at det hele ikke gik op i gebyr til BPS.

Har du et bud på en anden forretningsmodel?

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. May 07
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Tak for råd. Jeg vil prøve at tilføje en række annoncer mere. Jeg har også spekuleret meget over om menuen Pige, Dreng, osv. fylder for meget på forsiden.

mvh
Mads

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads.

Jeg beskæftiger mig selv med at formidle brugt-handel (dog med mobiltelefoner) så jeg kan godt sætte mig ind i din "problemstilling". Jeg vil sige, at du har designet siden til børnene og ikke til de forældre, der skal bruge den. Folk vil hurtigt ind, finde legetøj (eller sætte det til salg) og så vil de væk igen. De er ligeglade med prinsesser og troldmænd. Jeg troede også fejlagtigt at min målgruppe var 15-årige, der sad og ledte efter brugte mobiltelefoner og gerne ville have et glossy look. Det er det ikke. Folk der handler brugt vil bare gøre en god handel.

Mit forslag er at lave et nyt design med mindre spræl i. Der udover synes jeg, du bør lave en tænke-højt-test på siden med en 3-5 brugere. Det vil give dig et indtryk af hvor folk de "kløjs" i siden.

Ellers er ideen jo helt suveræn. Alle børn vokser fra deres legetøj inden det bliver slidt op, så man kan ligeså godt sælge det.

Jeg vil nu også sige, at du skal overveje at køre uden AdSense 6-12 måneder bare for at tiltrække nogle flere besøgende (og ikke se så kommerciel ud). Når du har mange annoncer, får du mere trafik - og kan bedre tillade dig det.

Held og lykke med siden

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. May 07
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Molvins

Tak for svar. Jeg har nu fjernet Adsense fra siden. Siden er som du skriver udviklet til børn. Tanken var at det var børnene som ville finde produkterne på nettet, og så få deres forældre til at hjælpe med at købe. Men eftersom det ikke har slået igennem vil jeg stærkt overveje et redesign af hele siden. Målgruppen er nok nærmere kvinder mellem 20 og 45.

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen jeg havde præcis den samme tankegang, da jeg lavede mXchange. Måtte bare erkende, at sådan forholdt det sig ikke.

Har du prøvet at lave noget PR for siden? Vi nærmer os jul og det er finanskrise. Det er da oplagt at folk skal købe brugt legetøj til julegave. Send Rabatten en mail - eller skriv til et par af de der Forældre-månedsblade.

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget lidt tekst på forsiden giver et lille handicap i søgemaskinerne

I stedet for et billede næsten hele siden ville jeg skrive alt hvad der kan skrives i alm. Tekst skriv evt. får grafiker over det sammenflette både tekst og et billedet grafik.

 Skrift størrelse

Undersider samme skrift størrelse valgt vælge nogle overskrifter igennem tekste der gør teksten overskuelig og søgemaskinerne lettere kan se hvilken ord du satser på .

 Kontakt siden

Kunne ikke finde kontaktsiden , der stod vidste kontakt info i bunden af siden, jeg på kontaktsiden sætte mit CVR nummer telefon nummer og en kontaktformular

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Dette er seriøst ment.

På nettet er ordet "Toys" ofte (som i meget ofte, hvis ikke oftest) associeret med sexlegetøj og sammenhæng med "used" er det ikke super heldigt.

Håber ikke det giver indtryk af at jeg bare er en lummer karl, men det var desværre det første jeg tænkte på da jeg så adressen Embarrassed

Hilsen den anonyme Smile

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)