Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

8 eksklusive højt vurderet domæner!

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 19-01-2007 10:23:12 Forfatter: Mikkel deMib Der findes masser af eksempler på, at folk har fået frataget rettighederne til sådanne domæner, hvis det vurderes at de kan skabe forvirring hos forbrugerne. I alle fald, skal man være parart til et kæmpe med næb og klør, og risikere at ofre store summer på advokater, hvis man vil beholde domæner der ligger alt for tæt op ad eksisterende varemærker.

 

Jeg er nu sikker på at Mikkel har ret, men den tid den sorg.

 

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Det var nu ikke for at starte en krig. Syntes blot, at den kommende ejer af domænerne bør have disse overvejelser med i betragtningen. Det er fint nok at få et fedt domæne for 500 bobs, men hvis man efterfølgende skal bruge 50.000 bobs på at få en advokat til at klare en eventuelt tabt sag, så bliver det pludseligt ikke helt så god en handel.

Jeg kan dog fortælle, at hvis itnewz.com lanceres i DK med et koncept er ligner newz.dk''s, så er det sandsynligvis newz.dk, der vinder. Varemærke eller ej, så har de jo lagt blod, sved og tårer i projektet og er så bredt kendt at det er ligeså beskyttet som et varemærke.

Men under alle omstændigheder - så er det bare noget en eventuel køber skal tage i betragtning.

Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Tilmeldt 19. Aug 06
Indlæg ialt: 134
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Så lukker vi auktionen.

Alle 8 domæner sælges til bærbar.com.

 

Tak for alle bud.

www.ClubTanSoroe.dk - CLUBTAN Sorø, dit solcenter i Sorø!

Fra København
Tilmeldt 26. May 06
Indlæg ialt: 380
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Det må være noget af et bud du har fået dig, siden vi andre ikke skal have chancen ;-)

Tillykke med salget, og god weekend til jer aller

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 17-01-2007 21:03:12 Forfatter: NewRavio.com
Jeg er enig i at alle bud bør opgives her.

Og jeg kan jo kun opfordre til det.

Men jeg oplyser i hvert fald alle bud selv herinde.


Auktionen løber til fredag kl 15.00


Hvad blev vinder budet?

Tilmeldt 19. Aug 06
Indlæg ialt: 134
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :
bærbar.com vandt med et bud på 2500,-

www.ClubTanSoroe.dk - CLUBTAN Sorø, dit solcenter i Sorø!

Tilmeldt 23. Aug 06
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Newravio: Hvis den auktion havde kørt lidt længere havde du nok fået noget mere...
Bærbar: Der er et par gode domæner imellem, syntes du have fået dem til en god pris

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 07:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 19-01-2007 23:31:15 Forfatter: Henrik Glyholt&nbsp; NaviTrust A/S
Newravio: Hvis den auktion havde kørt lidt længere havde du nok fået noget mere...
Bærbar: Der er et par gode domæner imellem, syntes du have fået dem til en god pris


Jeg er skam også tilfreds, men jeg tror nu prisen passer meget godt.

 

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)