Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Motivation

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har skrevet et indlæg om affiliate arbejde og motivation. Der er selvfølgelig ikke noget der er rigtig eller forkert, jeg deler blot ud af mine egne erfaringer. Det kunne være spændede at høre, hvad i gør for at holde motivationen oppe?

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Uh ja det kan være en svær en

jeg gør personligt laver en liste om morgenen, når jeg har læst mine mails(som kun tjekkes 3 gange dagligt)
listen indeholder alt hvad jeg mener der skal laves denne dag.

der er intet mere motiverende at følsesn af at man når noget, dette kan nogen gange være svært som iværksætter specielt hvis man sidder med stører interne projekter/udvikling/administration/andet
der kan nogen gange være rigtig langt til målet, og kunsten er som jeg ser det. ikke at tabe luften før man er nået i mål. og det syntes jeg at mindere del mål hjælper mig med :)

Mit B7

/JIP

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Den liste er en klassisker, og det er i hvert fald noget jeg vil arbejde mere med at bruge og benytte endnu mere.

Tilmeldt 3. Sep 10
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige læst det, og jeg synes det er rigtig godt skrevet. Faktisk ville det være enormt fedt, og som du selv siger; en kæmpe motivation, at have et tv hængende med disse oplysninger.

Har du en idé om hvordan man får fat i et sådan program?

Gratis Hjemmeside Design hos TopMedia.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian,

Jeg har fået et pare forespørgsler om hvordan mit system er lavet, så der har jeg i hvert fald indhold til mit næste blogindlæg. Men jeg kan se det rent faktisk virker, og har en indflydelse på ens lyst til at arbejde og skrive.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit 

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg bruger MS Projects men det kan være lidt bøvlet !

jeg har et stort analogt Whiteboard hængende, det fungerer for mig, har pænt inddelt den med en almindelig sprittus(de denne ikke går af, andet med sprit) 

jeg har 3 kolonner
Nye kunder(GRØN) / Kunde emner(RØD)
Dagens opgaver(bruger denne til mine delmål)
Stører opgaver(bruger denne til at holde styr på hvad der næste gang skal prioteres)

der er mange måder at gøre dette på, man kan også bruge opgave listen i outlook, det er dog vigtigt at man ikke laver lister med for mange punkter til samme dag, da det nemt kan komme til at virke demotiverende hvis samme punkt står på ens kort liste for lang tid, dette er så samtidig en god pejefinger til at man skal se at få afklaret denne ! :)

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Jørgensen:

Har lige læst det, og jeg synes det er rigtig godt skrevet. Faktisk ville det være enormt fedt, og som du selv siger; en kæmpe motivation, at have et tv hængende med disse oplysninger.

Har du en idé om hvordan man får fat i et sådan program?

COOL har først set den nu, hvad er det du viser i toppen, MD omsætning ? eller dagens ?
jeg har til vores butiks løsning en løsning der liner der viser omsætning i dag holdt op imod samme dag sidste år, til kæder viser vi butikkernes omsætning i forhold til henanden.

de bruger disse til at hænge i personale rummet ude bagved.

jeg har en overordnet skærm hvor jeg kan se hvor travlt alle vores kunder har(der er ingen økonomi vist!)
så jeg kan se hvor presset de er når de ringer med evt problemer. dette er ret sjovt at følger her over de næste måneder, hvor nogen butikker får monster travlt ,

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Den viser dagens omsætning, samt fra netværk der har været omsætning på. Højre sider viser senest 5 PW, hvilket også synliggør at de artikler der bliver skrevet rent faktisk bliver læst.

Det lyder ret spændende med din kasseapperart løsning :-)! Har også hørt om nogle spillemaskiner der er koblet op, så ejeren kan følge statistik for hver enkelt maskine og se om der bliver spillet lige nu.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 01:31
Hvor mange stjerner giver du? :

http://magas.dk/affiliate-marketing/faa-overblik-over-din-indtjening.html

Fra Skovlunde
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 01:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fedt blogindlæg og rigtig godt forslag med at sprede det ud på flere website-projekter, så man kan skrive om/arbejde på det man lige har lyst til, i stedet for at skrive om den samme niche i et halvt år i træk.

At lægge en plan for ens arbejde fungerer også enormt godt for mig. Jeg gør det på mit whiteboard, der hænger ved mit skrivebord :)

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)