Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Coach søges til personlig udvikling

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Da jeg er på begynderstadiet i min nye virksomhed og føler, at min før så naturlige udadvendthed med tiden har vendt sig mere og mere til en belastende og hamrende irriterende generthed overfor kunder og forsamlinger, efterlyser jeg herigennem en Coach til at udvikle min personlighed som den var i "gamle dage"...

Det er primært præsentation-, salg- og forhandlingsteknikker jeg efterspørger.

Kan du udvikle mig i en eller flere af faserne, så giv lyd fra dig...

Mvh.

Michael

Tilmeldt 18. Jan 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Michael.

Jeg kan hjælpe.

 

Ring eller skriv endelig.

 


Nå dine mål med coaching – under uddannelse - Gratis



Er du stresset, sidder du fast, drømmer du om chefstolen, trænger du til et gevaldigt spark bagi, eller har du problemer med at få privatlivet og karriere til at hænge sammen? Så er coaching måske noget for dig.


Al coaching er baseret på tanken om, at vi alle sammen er ressourcefulde og rummer nøglen til vores egen lykke. Vi har selv alle svarene – coachen stiller bare de rigtige spørgsmål.


Coaching handler derfor om at udnytte de menneskelige ressourcer bedre, maksimere den enkeltes præstationer, stille sig selv konkrete mål og forpligte sig til at nå dem.



Hvis du kontakter mig, får du feedback på, om coaching er det rigtige værktøj til at hjælpe dig fremad.



Mvh


Anders Rølling


Mindevej 10, 6000 Kolding


Tlf. 51596688



Tilmeldt 20. Oct 06
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Michael

 

Der kan vi helt sikkert også hjælpe dig - vi laver faktisk en hel del af den slags til iværkstættere :-)

 

Kig ind på vores side eller kontakt mig så finder vi ud af noget. Hvor i verden bor du?

 

Mvh

Morten - 20221622


Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Anders...

 

   Tak for din henvendelse, men jeg kan se du bor i Kolding, det er en anelse for langt væk til en ydelse der måske skal foregå flere gange om ugen men tak for ulejligheden...

Mvh.

Michael

Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Morten...

 

Jeg skal mødes med en anden coach i næste uge, hvis det ikke er sagen, kontakter jeg dig 

 

Håber det er ok?

 

Mvh.

Michael

 

Tilmeldt 20. Oct 06
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Helt sikkert - du siger bare til hvis det bliver aktuelt :-)

 

 

Tilmeldt 18. Jan 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Michael

 

Rigtig god fornøjelse med det. Håber du får kompetent hjælp. Kan sige at alle mine fokuspersoner (14 personer indtil videre) har fået indfriet deres forventninger 100%  :) 

 

PS Jeg arbejder dagligt i Odense.

Fra København
Tilmeldt 20. Jan 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Michael,

 

du er velkommen til at kikke på www.cityterapi.dk her er vi 8 psykologer og 2 coaches som arbejder med de problematiker du beskriver.

 

M.v.h.

Kenneth

 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael.

 

Mangler du stadig en coach, så kender jeg verdens bedste!

Ring til Peter 2142 3808

og hils fra Tinse:) Du skal nok få god behandling og nå dine mål........

Venlig hilsen

Tina

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Grundet geografi kan spille ind i forhold til udbyder - så vil jeg klart anbefale dig Sofia Manning - kun kører et forløb hvor coaching køres som en kombination af telefon-samtale, webcast, webinar - vel at mærke når du har tid - samt personlige sessions. Tjek Sofia´s circle.

Mvh.

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)