Køb et Amino Sponsorlink
Nå dine mål med coaching – under uddannelse - Gratis
Er du stresset, sidder du fast, drømmer du om chefstolen, trænger du til et gevaldigt spark bagi, eller har du problemer med at få privatlivet og karriere til at hænge sammen? Så er coaching måske noget for dig.
Al coaching er baseret på tanken om, at vi alle sammen er ressourcefulde og rummer nøglen til vores egen lykke. Vi har selv alle svarene – coachen stiller bare de rigtige spørgsmål.
Coaching handler derfor om at udnytte de menneskelige ressourcer bedre, maksimere den enkeltes præstationer, stille sig selv konkrete mål og forpligte sig til at nå dem.
Hvis du kontakter mig, får du feedback på, om coaching er det rigtige værktøj til at hjælpe dig fremad.
Mvh
Anders Rølling
Mindevej 10, 6000 Kolding
Tlf. 51596688
Hej Michael.
Mangler du stadig en coach, så kender jeg verdens bedste!
Ring til Peter 2142 3808
og hils fra Tinse:) Du skal nok få god behandling og nå dine mål........
Venlig hilsen
Tina
Hej Michael,
Grundet geografi kan spille ind i forhold til udbyder - så vil jeg klart anbefale dig Sofia Manning - kun kører et forløb hvor coaching køres som en kombination af telefon-samtale, webcast, webinar - vel at mærke når du har tid - samt personlige sessions. Tjek Sofia´s circle.
Mvh.
Lasse
Lasse @ Facebook - Skype: lasseburholt - SMS (+45) 2813 9035 - Condemnation without investigation is the height of ignorance [Einstein]