Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

tdc... ?? :-#

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forsøgte at snakke med tdc i går.... Det var ikke særligt opløftende.... :-(

Jeg ringede, og ville høre hvordan jeg kunne få en internetforbindelse med en større upstream hastighed, og flere faste IP-adresser.... skulle mene det var en simpel spørgsmål. Jeg brugte ca 45 minutter på at vente, og snakke med forskellige inkompetente mennesker. Så endte jeg hos en stakkels supporter i Privat-afdelingen, som intet vidste om emnet. Jeg fortalte ham at jeg synes det var dårlig kundeservice at sende folk rundt til nogen der ikke kunne hjælpe, og at han ikke skulle tage det personligt. Jeg snakkede med ham i ca et halvt minut, så smed han røret på.........

Øv. Jeg har sendte en klage, og gider ikke snakke i telefon med TDC lige foreløbigt.... :-(

Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jov jov, man skal tale pænt til kobber-monopolet - ellers klipper de ledningen.

 

Har du en android enhed der ikke er "Google" godkendt - se 1mobile.com som APK marked.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Så er det jo godt at der findes mange andre udbydere af Prof. internet forbindelser.

 

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er desværre normalt, jeg har selv været ansat som Net deponist i TDC og en stor del af TDC´s medarbejder er igennem vikar bureauer, hvor man ikke får en særlig god oplæring.

Der er høj udskiftning og man kan ikke forvente god service.

Jeg havde bredbånd og TV derhjemme, jeg ville gerne afmelde TV, da jeg ikke brugte det mens bredbåndet var livsvigtigt.
Efter den kundeservice medarbejder vidste det, fik jeg af vide at de ville afmelde begge ting, hvis jeg ikke ville beholde begge ting.

Efter min mening direkte afpresning.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ikke hurtige penge i god service, og derfor er det ikke et produkt i TDC's sortiment :o)

Man kan tydeligt mærke at de er overtaget af en kapitalfond, med et eneste formål: profit, her og nu.

De er ved at gøre sig klar til at blive solgt igen, og derfor er det jo et spørgsmål om at have den bedst mulige økonomi. Og det kan kunderne mærke. Når jeg spørger TDC kunder om hvorfor de har TDC, er et af de hyppigste svar, at det er pga. deres service. Går man dem lidt på klingen med hensyn til lige præcis kompetence, hurtige og korrekte svar, er der ingen tvivl om at langt de fleste godt kan mærke at den del er blevet nedprioriteret de seneste år. Og på længere sigt, vil det være dræbende for en virksomhed i et så konkurrencepræget marked. Men til den tid, har de nuværende ejere jo solgt skidtet, så de behøver ikke at tænke så langt.

Men til gengæld er deres produkter alt for dyre :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg vil da finde an anden udbyder til mit webhotel! Det skidt gider jeg ikke stå model til. Jeg har ok erfaringer med fullrate privat. Er der nogen andre forslag?

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Lars Nielsen:

Ja jeg vil da finde an anden udbyder til mit webhotel! Det skidt gider jeg ikke stå model til. Jeg har ok erfaringer med fullrate privat. Er der nogen andre forslag?

Hvis du skal bruge det til webhotel hosting, vil det være mere hensigtsmæssigt at få din(e) server(e) sat ud i et datacenter frem for at have dem stående der hjemme eller på kontoret med en almindelig ADSL forbindelse. På den måde vil du opnå redundans på både forbindelsen, strøm og køling, ligesom du også vil have en højere netværkskapacitet til at håndtere eventuelle spidsbelastninger eller angreb med. Skulle et kabel blive gravet over, en TDC central går ned eller der er en længerevarende strømafbrydelse i området vil det jo få store konsekvenser for dine kunder (jo mindre du har taget andre forholdsregler for dette).
Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Sune også nævner, så vil jeg også anbefale at få dine servere hosted ude hvis du ønsker at drive webhoteller o.lign. fra dem. 

TDC kan godt etablere en fiberlinje hjem til dig og de kan levere den med alt den båndbredde du ønsker - men forbindelser af den type er meget dyre både i etablering og drift. 

Du kan kigge her: http://erhverv.tdc.dk/enterprise/element.php?dogtag=e_prod_net_fiber - men vær opmærksom på at det er en rigtig dyr løsning i forhold til at lade dine servere ligge i et datacenter. 

Hvis dit førstevalg gik på TDC fordi du godt kunne tænke dig at høre hvad der tilbydes, så har TDC Hosting Server Camp løsninger: http://www.tdchosting.dk/ydelser/server-camp 

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er nok rigtigt at den eneste rigtige løsning er at få serverne ud i et datacenter.

Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 425
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, datacenter er ikke nødvendigt. Har du ikke en kammerat med en fiber - helst en der ved hvad reboot betyder :)

Dennis

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)