Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på rigtigkaffe.dk

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Dorthe Kornerup:

Rigtig flot side!

MEN jeg kunne godt bruge noget mere "lugt af kaffe". Coffee
Noget flydende varm kaffe, en masse kaffebønner, noget brunt, bare så man nærmest kan dufte kaffen fra jeres maskiner. Kan du følge mig? Flere stemningsbilleder...

:-) Dorthe

Præcis! Det ville da  være genialt, hvis koppen nede i nyhedsbrev boksen var en animeret gif eller lignende, hvor kaffen dampede let, så man fik fornemmelsen af en dejlig kop frisk og varm kvalitetskaffe. ikke? Skype-Smile

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 478
Fra  kornerupdesign Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

John Nielsen:

Præcis! Det ville da  være genialt, hvis koppen nede i nyhedsbrev boksen var en animeret gif eller lignende, hvor kaffen dampede let, så man fik fornemmelsen af en dejlig kop frisk og varm kvalitetskaffe. ikke? Skype-Smile

Dbh. John

Ja nemlig eller hvis man kunne få sådan en varm kaffe damp til at glide over hele siden som en animeret damp.
For produktbillederne er rigtig flotte. Måske en lille levende film med kaffe der bliver kværnet, brygget og skænket op i en kop - sådan close-up! Uhhhh det ville være godt! Big Smile

:-) Dorthe

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er en super flot side - godt gået.

Det kunne være at jeres web leverandør kunne forbedre vores side - (*host* eller hvad nu vi skal kalde den side som vi har)

Nu har vi 100% fokus på at importere og riste kaffe og slet ikke maskinerne. Vi er mest interesseret i at anbefale maskiner hvor man kan få det optimale ud af sine bønner - det der med maskiner er der nogen der er langt bedre til at levere og ikke mindst servicere (espressomaskiner har det jo med at de skal vedligeholdes jævnligt) -  i kan jo tydeligvis det meste med maskiner - det ses jo tydeligt på jeres side - det er top professionelt.

Vi vil tillade os at anmelde maskiner på vores kommende site bla. et par stykker af dem som i forhandler :-)

Jeres site er der jo ikke så meget at komme efter, det eneste jeg mener i mangler er nogle maskiner til dem som virkelig går op i kaffen og sine espressi - og mindre i convenient maskinerne som dem i har nu.

Måske kunne typer som Rancilio Silvia, som er en ok begynder maskine eller Vibiemme til de lidt mere øvede, være oplagte for jer at se på. Pris niveauet er på nogenlunde samme niveau som de type maskiner i forhandler nu.

Men fedt site og tydeligt frembragt af nogle gode ehandelsmænd.

De bedste kaffe hilsner
Søren

Tilmeldt 3. Sep 10
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Den er skide flot, godt arbejdet!

Hvilket shopsystem kører den på?

Gratis Hjemmeside Design hos TopMedia.

Fra København
Tilmeldt 19. Oct 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael 

Super flot!
Jeg har lige bogmærket den i min kategori "websites i like" ;)

Med venlig hilsen 
Christina Bruun 

http://cltb.dk/da

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot, funktionel, og gennemført - den røg i min inspirations bogmærke-mappe :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 8. Aug 10
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Jeres site er superfedt bygget op.

Ting jeg synes i gør godt er jeres forside og jeres produktlister samt betalingsprocessen.
Det er rigtig godt på den måde i har valgt at bygge det op.  Som andre også påpeger er oversigten over maskinerne superfedt og indelingen med typen af automatisk er ligeledes superlækker. 

Jeg kan faktisk ikke sætte en finger på det design i har lavet, da jeg synes det er gennemført og der er en rød tråd i hele designet. Har lige brugt noget tid på at kigge det igennem og synes alle siderne spiller godt sammen med hinanden. 

Bestemt en side der er blevet tilføjet mit skattekammer. Thumbs up herfra Smile

Livet er hvad du gør det til - Følg mig på min hjemmeside - Micky Weis

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Tillykke med det flotte resultat, jeg syntes det er super overskueligt og nice lavet.... kunne dog godt savne lidt kaffe duft som andre er inde på....

Så syntes jeg jeres logo er lidt for meget bare en tekst, der er ikke rigtig nogen værdi i det, det er jo det jeres kunder skal kunne kende jer på, så et lille løft til logo' et så sidder den sgu i kassen.

Held og lykke med den.

/allan

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Flot shop, der er ikke meget at komme efter - så jeg har ledt lidt og det er lykkes mig at finde noget at "klage" over Smile

Den måde priserne er skrevet på generer mit øje lidt, det ligner at I bruger mellemrum som tusindtalsseperator.
F.eks. på forsiden hvor der står priser fra 6 999,00 der troede jeg først der stod priser fra 999,00 og at 6-tallet hørte til den foranstående tekst. Det samme gør sig gældende på produktsiderne.

Jeg har testet i IE8 og Chrome

Håber du kan bruge det og held og lykke med salget.
/Brian 

Fra Århus
Tilmeldt 23. Jan 08
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din mange flotte ord, meget tyder på vi har fat i det rigtige :-) Ideen med noget meget stemning og dampende kaffe er noteret og givet videre..

Kan oplyse at shoppen er lavet på Presta, og vi laver det hele selv.

Træt af kedelig kaffe? Prøv en automatisk espressomaskine fra Rigtig Kaffe

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)