Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på rigtigkaffe.dk

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 23. Jan 08
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle sammen,

Jeg er netop blevet færdig med en større gennemgang af sitet www.rigtigkaffe.dk I må meget gerne komme med kommentar til sidens opbygning design eller hvad i ellers har lyst til.

Ser frem til at få en masse fede tilbagemeldinger.

Rigtige kaffe hilsner

Michael

 

Træt af kedelig kaffe? Prøv en automatisk espressomaskine fra Rigtig Kaffe

Fra Sønderborg
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

God idé med inddelingen i super, auto og semi.. Gør gerne markeringen tydeligere på selve produkterne..

Hjælpemenuen der åbner, når man vælger "Espressomaskiner" menuen er fin, men hvis man lukker den, forsvinder den helt.. Den kunne evt. bare kollapses, så man kan åbne den igen..

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej MIchael,

Det er et rigtigt flot site. Yes

Boksen for tilmelding til nyhedsbrevet er efter min mening pakket pænt ind i "Vind 3 poser Allround bønner".

Er du opmærksom på at en sikkerhedsadvarsel i Internet Explorer 8 om eventuel installation af tilføjelsesprogrammet "Adobe Shockwave Player 11.5 kan "skræmme" potentielle kunder væk?
Nu er Adobe ikke en af de værste producenter af tilføjelsesprogrammer til browsere. Men nogle potentielle kunder kunne måske tænke, at de ikke skal have noget at gøre med et site, der forsøger at installere noget på deres computer. Det er ifølge mine erfaringer langt fra alle "almindelige pc-brugere", der har installeret en opdateret version af Adobe Shockwave Player 11.5 på deres Windows computer.  Skype-Smile

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig lækker shop!!!!! Yes Og der er mange ting jeg føler mig helt indbudt til at købe...

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor er det et fedt design, du mangler lige at tilføje et billede ud for din URL, så er den perfektSmile

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 478
Fra  kornerupdesign Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rigtig flot side!

MEN jeg kunne godt bruge noget mere "lugt af kaffe". Coffee
Noget flydende varm kaffe, en masse kaffebønner, noget brunt, bare så man nærmest kan dufte kaffen fra jeres maskiner. Kan du følge mig? Flere stemningsbilleder...

:-) Dorthe

Fra Århus
Tilmeldt 23. Jan 08
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de mange rosende ord, og inputs so fare :-) Alt er noteret!

Blev lidt inspireret af Marcels købelyst, så har lavet en rabatkode, til alle her inde, på 10 % uanset købsstørelse. Koden er AMINORABAT, som skrives i rabatkodefeltet i kurven.

Rigtige kaffe hilsner

Michael

Træt af kedelig kaffe? Prøv en automatisk espressomaskine fra Rigtig Kaffe

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Fantastisk flot design. Utroligt eksklusivt indtryk, som man får af siden med det samme. Som Lasse påpeger, ville det være prikken over i'et med et favicon. Du kan se, hvordan du laver et sådan her:

http://www.favicon.cc/

Held og lykke med shoppen!

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

Blev lidt inspireret af Marcels købelyst, så har lavet en rabatkode, til alle her inde, på 10 % uanset købsstørelse. Koden er AMINORABAT, som skrives i rabatkodefeltet i kurven.

Rigtige kaffe hilsner

Michael

SÅDAN! Yes

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 430
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg vil give de andre ret, den er virkelig flot.

lige en lille teknisk ting: jeg har været inde under "pleje" og kan se at der sker en eller anden form for overlapning, når man kører med musen hen over nogle af felterne. Skriften overlapper de to knapper "mere info" og "læg i kurven". Men skal ikke kunne sige, om det måske har noget med min computer at gøre..

Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)