Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

timeløn til ungarbejder over 18 på lager i webshop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Hornbæk
Tilmeldt 21. Oct 10
Indlæg ialt: 38
Fra  Chokoladehimlen.dk Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nogle unge ansatte til at pakke ordrer i min webshop. Nu er nogen af dem fyldt 18 - hvad skal de have i timen? Med andre ord: Hvad skal en, der er fyldt 18 år - stadig i skole (ufaglært) og som arbejder ca. 6 timer om ugen have i timen? Jeg har prøvet at google det, og kommer hele tiden tilbage til fagforeningernes overenskomst. Mine funktionærer er ansat efter funktionærloven og jeg har ingen aftale med fagforening.

Dertil overvejer jeg en studentermedhjælper - er der nogen der ved, hvad de skal have i timen / måneden?

På forhånd 1000 tak fra en novice på Amino :o)

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg gav de studerende jeg havde ansat sidste år, en løn på 110 kr. når de var over 18 år (gymnasiestuderende). Hvis du vil have en studentermedhjælper regner jeg med at du tænker på en universitetsstuderende. Der ligger lønnen typisk omkring 125 kr. i timen. Det er ihvertfald det universiterne selv betaler bachelor og kandidat studerende som har fritidsjob på universiteterne. (ihvertfald ved Syddansk Universitet)

Fra Vanløse
Tilmeldt 25. Jun 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er selv cand.merc.-studerende, og umiddelbart er jeg enig i at timelønnen for en studentermedhjælper er mellem 120-130 kr/timen, men det kommer jo i høj grad an på arbejdets karakter.

Hvis det er en der skal lave et arbejde som folk der lige er gået ud af gymnasiet lige så godt kunne gøre, kan du godt sætte prisen lavere, men skal man bruge de kompetencer man har opnået gennem noget videregående uddannelse så vil jeg sige min. 120 kr/timen.

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du ikke har nogen overenskomst, så kan du fastsætte timelønnen efter udbud og efterspørgsel.

Er det attraktivt at arbejde hos dig (beliggenhed, tidspunkter, personalerabat etc) så kan du tillade dig at ligge i den lavere ende, som ligger på 100-105 kr. pr. time.

 

 

 

 

 

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 01:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Lav en trappemodel med en start på 105,- skiftende til 110,- efter 3 måneder og 115,- efter yderligere 9 måneder.

På den måde rammer du niveaumæssigt midt i markedet.

Tilmeldt 26. Jan 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

hej christiane je er 17 år gammel mangler et job, har arbejdet mange steder har erfarin. 

du kna kontakte mig på 50457151 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)