Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import af rengøringsprodukter

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Nov 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer!

Vi er to samarbejdspartenere, som søger hjælp til at finde en virksomhed, som producerer rengøringsmidler.

Ydermere søger vi også producenter, som kan levere rengøringsartikler såsom klude mobsystemer samt vinduespudserudstyr.

Er der nogen der har kendskab til producenter helst indenfor Eu?

 

Mvh

Tunc

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tunc

Jeg har formuleret min egen produktserie af rengøringsmidler, og produkterne er godkendt til salg i Danmark af både produktregistret og svanemærkedirektoratet.  

Tænker at et møde kunne være interessant. Jeg er netop igang med at søge efter handelsagenter.

Kunne det have din interesse kan du kontakte mig på Louise@basicclean.dk eller 70 22 21 23.

Mange hilsner

Louise

 

 

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg kan levere de fleste produkter inden for rengøringsartikler -og tilbehør. Vi har blandt andet rigtig gode priser på Microfiberprodukter såsom klude, mopper mv.

Samtidig kan jeg også levere både miljøvenlige, og almindelige rengørigsmidler til gode priser.

Vores lagre med disse produkter er at finde i henholdsvis Viborg, Silkeborg og odense.

Smid en mail på; Info@cleanpoint.dk

Rasmus

Handel med varepartier via Trademen

Tilmeldt 14. Oct 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tunc

 

Jeg har gennem mange benyttet KnudEDan.dk de kan varmt anbefales.

 

Mvh.

 

Danwi 

Tilmeldt 9. Nov 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker for jeres interesse.

@Louise

Dit produktserie ser rigtig flot ud, men det jeg søger er producenter som kan levere store mængder. Produkterne skal bruges til industri og erhvervsrengøring.

Søger en som kan levere ordrer på 500K liter rengøringsmidler, sådan circa hver 3 måned.

@RBN

Jeg vender lige tilbage til dig :)

 

Mvh

Tunc

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil mene at kunne møde dine ønsker, og jeg har kan spare dig for mellemleddene. Min serie bliver produceret i eu, og som nævnt er de godkendt til salg i Danmark. Levering af 500 liter pr. 3. mdr. er ingen problem! Mine priser taler for sig selv, og at det er høj kvalitet er en selvfølge :o)

Hvis du ligefrem søger en leverandør til dine egne produkter i udlandet, skal du være opmærksom på at produkterne skal godkendes til salg i Danmark. Du kan finde mulige leverandøre ved at hendevende dig til ambassaden i det land du søger en fabrik.

Sig til hvis jeg kan være behjælpelig.

God aften og hej igen.

Mange hilsner

Louise

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

tunc84:

Søger en som kan levere ordrer på 500K liter rengøringsmidler, sådan circa hver 3 måned.

Det kan jeg foranledige.

Skriv venligst en PB med dit telefonnummer samt hvilke professionelle rengøringsmidler I er interesserede i, så skal du få priser hurtigst muligt.

Alt er Svanemærket, undtaget de ting til specialrengøring hvor det ikke kan lade sig gøre at Svanemærke tingene.

Det er udelukkende profesionelle/industrielle rengøringsmidler.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

tunc84:

Søger en som kan levere ordrer på 500K liter rengøringsmidler, sådan circa hver 3 måned.

 

Det kan jeg foranledige.

Skriv venligst en PB med dit telefonnummer samt hvilke professionelle rengøringsmidler I er interesserede i, så skal du få priser hurtigst muligt.

Alt er Svanemærket, undtaget de ting til specialrengøring hvor det ikke kan lade sig gøre at Svanemærke tingene.

Det er udelukkende profesionelle/industrielle rengøringsmidler.

PS: Produktion er i DK.

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 23. May 09
Indlæg ialt: 4
Fra  Skrevet kl. 07:12
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej Tunc

Som andre skriver på dit indlæg er det ofte en fordel at finde en samarbejdspartner der i forvejen importere rengøringsmidler der er godkendt i Danmark. Vil du selv producerer og importere klude, mopper osv. kræver det en stor volumen før det er rentabelt. Besparelsen ved selv at producerer rengøringsartikler mod at købe billigt i Danmark er ikke så stor som tidligere, da konkurrencen på div. rengøringsmidler er meget stor, og priserne presset! På Microfiber.dk kan du f.eks købe klude til professionel rengøring for under 3 kr. Du er meget velkommen til at kontakte os for mere information, men vi er blot en af mange der sælger billige rengøringsmidler B2B, så check priserne i markedet inden du selv kaster dig ud i en produktion i udlandet.

Hilsen

Lars

Microfiber.dk

Fra Ribe
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 288
Fra  Interim Manager Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Tror tunc snakker om 500.000 liter/3 måned (500K).

Hav en god weekend.

Martin

Selvstændig Interim Manager med speciale i sourcing og etablering i Kina. 12 års erfaring med SCM, 5 år bosat i Kina. www.njt.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)