Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Alt det andet..

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Cafe og hygge"

wordpress, mangler plugin til sprog

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
Amino-karma 18.968
Fra Bramming
Tilmeldt 23. sep 05
Indlæg ialt: 3.421
Amino Plus

Godaften

Jeg sidder lige og roder med mine blogs. Jeg har firesafetyblog.com og /dk, altså på to sprog og 2 wordpress installationer. 

Jeg mangler en widget/plugin så jeg kan have valg af sprog på begge sider. Flagene skal bare link til forsiderne, og ikke enkelte indlæg.

Håber der er nogen der kan hjælpe mig. 

Med Brandsikre Hilsner 

Kenneth Boysen, ildsjæl

Jeg er uddannet brandmand, redder og bygningskontruktør. Jeg elsker at blogge om brandsikkerhed, hvilket jeg gør på min webshop, hvor jeg også lever af at sælge sikkerhedsskilte. Følg mig her: Facebook og Google plus Læs mere på min amino profil

Amino-karma 4.618
Fra Skals
Tilmeldt 13. jul 08
Indlæg ialt: 1.008

Michael Grove
Skrevet 19-10-2010 kl. 20:59

Hej Boysen

Hvis du oprettet en "tekst" widget, og indsætter den html kode der er her, og bare retter der hvor der står "http://www.LINKTILDITENGELSKEFLAG" og "http://www.LINKTILDITDANSKEFLAG" - så skulle det gerne virker.

Hvis du gerne vil have et decideret plugin med widget funktion, så kan jeg også skrive sådan et. Men jeg syntes måske det er lidt overkill til så simpel en funktion.

Mvh. Michael Grove

Amino-karma 18.968
Fra Bramming
Tilmeldt 23. sep 05
Indlæg ialt: 3.421
Amino Plus

Tusind tak Michael, det klarede opgaven helt perfekt!

Med Brandsikre Hilsner 

Kenneth Boysen, ildsjæl

Jeg er uddannet brandmand, redder og bygningskontruktør. Jeg elsker at blogge om brandsikkerhed, hvilket jeg gør på min webshop, hvor jeg også lever af at sælge sikkerhedsskilte. Følg mig her: Facebook og Google plus Læs mere på min amino profil

Amino-karma 4.618
Fra Skals
Tilmeldt 13. jul 08

Michael Grove
Skrevet 19-10-2010 kl. 23:37

Velbekomme Smile

Amino-karma 5.528
Fra Aarhus
Tilmeldt 20. maj 09
Indlæg ialt: 1.313
Amino Plus
Martin
Fra Seo Tekster,Upwards
Skrevet 19-10-2010 kl. 23:46

Til andre som måske senere finder tråden i et forsøg på at finde en widget vil jeg anbefale WPML Multilingual CMS . :) 

//

Desire HD 

Amino-karma 4.618
Fra Skals
Tilmeldt 13. jul 08

Michael Grove
Skrevet 20-10-2010 kl. 14:53

Nu var det jo kun widget funktionen Boysen søgte, ikke et helt sprog plugin Smile

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)

RSS-feed