Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du tips og trick Import fra Tyrkiet.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Viby j
Tilmeldt 21. Oct 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer.

Jeg og min kone overvejer at starte en webshop ved siden af vores fuldtidsjob. Min kone arbejder i tekstil branche. Jeg er selv tyrker og været 6 år i DK. Jeg har fundet nogle strikedamer (husmødre) i Tyrkiet som skal skrike babytøj til os. Altså vi skal sælge håndstrike babytøj.

Jeg har undersøgt hvordan jeg skal importerere varerne til DK. Men mit problem er at jeg har kun faktura til de garn jeg har købt. og når jeg betaler løn til strikedamerne det er bare i hånden uden lønsedlen. Sådan kan det gå i tyrkiet.

 Hvordan kan jeg skaffe en faktura de varer som jeg få produceret og importer til DK ? Behøver jeg også at oprette et nyt selskab i tyrkiet  ? Er der nogen der kan hjælpe mig?

mvh Emre

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Det burde da ikke være noget problem at få strikkedamerne til at udfylde en standard "faktura". Følgende skal fremgå af den. Dato og årstal. Navn og adresse på strikkeren. Hvad der er strikket samt antal og pris pr. stk, samlet pris. samt leverings dato. Husk at de skal kvittere for at varen er betalt hvis du ikke bankoverføre pengene til dem. Mvh Ravn
Fra Viby j
Tilmeldt 21. Oct 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn

Tak skal du have.

 Men de strikerdamer er ikke ansat nogen steder heller ikke registreret som arbejder før. For at de skal lave en faktura, skulle de være ansat i et firma. Er det ikke rigtigt ?

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Emre patatoglu:
For at de skal lave en faktura, skulle de være ansat i et firma

Nej det skal de ikke nødvendigtvis. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)