Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

eCool - Verdensnyhed - Marketing

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 1. Sep 10
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Vi er netop blevet færdig med udvikling af en nyhed, der kort fortalt køler drikkevarer i dåser på basis af jordens temperatur - se mere www.ecool.dk

Vi står nu overfor opstart af salg og markedsføring, men må erkende vi har ikke den store erfaring/viden indenfor markedsføring på nettet.

Vi har desværre ikke en stor pose penge til markedsføring, så er der nogle, der kan komme med gode råd,  hører vi gerne - hvis det da kan lade sig gøre :-)

Venlig hilsen

Jørgen

 

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Din PB er slået fra.

Men vil gerne komme med et tilbud

.

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 171
Fra  LichtenbergPress Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen, eCool kan få rigtig god omtale i medierne og på nettet via en målrettet pressemeddelelse. Det er billigt, og hvis historien er god (det er den i dette tilfælde) så kan du skabe omtale som ellers villle have kostet en formue. 

Ring eller skriv gerne til mig, hvis du vil høre mere. 

 

 

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen,

Genialt produkt du har lavet der, det skal du nok få succes med.

Der må da være en hel del nyhedsmedier der er interesseret i at skrive om din opfindelse? Grib knoglen og begynd at ring rundt til de lokale nyhedsmedier til at starte med, herefter skal de større nok selv komme kravlende :)

Knæk og bræk med det!

Tilmeldt 1. Sep 10
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonathan,

Jeg er nybegynder her på Amino, så ved ikke hvad PB er eller hvordan den skal slåes til ;-)

 

Jørgen

Tilmeldt 1. Sep 10
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen.:

Hej Aminoer,

Vi er netop blevet færdig med udvikling af en nyhed, der kort fortalt køler drikkevarer i dåser på basis af jordens temperatur - se mere www.ecool.dk

Vi står nu overfor opstart af salg og markedsføring, men må erkende vi har ikke den store erfaring/viden indenfor markedsføring på nettet.

Vi har desværre ikke en stor pose penge til markedsføring, så er der nogle, der kan komme med gode råd,  hører vi gerne - hvis det da kan lade sig gøre :-)

Venlig hilsen

Jørgen

 

 

Fra Græsted
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen

Super fed idé - håber du får succes med den, er jeg sikker på du gør. :)

Du slår din PB til under "Ret Profil" (oppe til højre på Amino), her vælger du debat-indstillinger så vidt jeg husker.

Held og lykke!

Venlig hilsen, Thomas Egebrand Gram.
thomas@codeshark.dk - (+45) 2129 4525 - http://www.codeshark.dk

Tilmeldt 16. Sep 10
Indlæg ialt: 94
Fra  Social-Marketing.dk Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen

 

Super fedt produkt!

Mht. markedsføringen, er det helt klart noget vi kan klare.

Prøv at se vores hjemmeside www.Social-Marketing.dk, og kontakt os gerne, hvis du kunne tænke dig yderligere information eller have et tilbud. :)

 

Med Venlig Hilsen

Social-Marketing.dk

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, undskyld jeg benytter tråden til at spørge ind til selve produktet.  Hvor lang tid skal øllene ligge før de er 5 grader (som jeg formoder er ideen) Kan man få fat i ølllene fra bunden, eller tager man fra toppen?

 

Mvh. Jimmy

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Fed ide, har ikke set sådan et produkt som dette før nu - Jeg håber at i har beskyttet ideen - Kunne da godt finde på at købe det hvis jeg altså ikke boet på 2. sal Big Smile

Tror bestemt der er en marked for jeres produkt, dog er det nok mere et sommer produkt end et man går i gang med nu - Hvis jeg havde en have så tror jeg ikke at jeg gad at grave i den nu.

Her til vinter ville jeg hvis jeg var jer arbejde på at få produktet ud i byggemarkederne til foråret, evt se om i kan finde nogle samarbejdspartnere som har gode kontakter. Syntes også at i skal kigge på hele Europa og ikke kun Danmark - Det kan måske gøre at i kan få et større salg og derved prisen ned. Hvis i kan få prisen ned kunne i sikkert også gå til diverse bryggerier og lave brandet produkter i stedet for den grå top.

Hvis i vil kigge på affiliate marketing er i velkommen til at hive fat i mig

 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)