Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du ikke tage dig sammen til at lave nyhedsbreve?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lærke

Jeg kan godt forfatte nyhedsbreve med lange tekster, men så bliver prisen en anden. Den billigste løsning var for dig, at du skriver teksten til mig som du syntes den skal være, så får jeg sat det op i et flot grafisk nyhedsbrev samt evt. små ændringer så vi får call-to-action budskabet klart ind i brevet.

Kunne det være noget du interesseret i?

Fra KBH
Tilmeldt 31. May 10
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej René,

Det kunne bestemt være en mulighed... Men som din overskrift siger, så er min udfordring at få lavet nyhedsbrevet. (altså få det skrevet).
Ofte har man en masse idéer, men det kan føles mindre overskueligt, at få det formuleret korrekt til ens målgruppe og samtidig benytte alle de fine tricks, som man læser rundt omkring om hvad et godt nyhedsbrev er.

Dit tilbud er naturligvis attraktivt, hvilket var årsagen til at jeg skrev. Men på nuværende tidspunkt har jeg først behov for at få nyhedsbrevene skrevet, før de skal sendes ud Wink

Jeg må bare gå i krig og vende tilbage til dig, når jeg føler jeg har noget fornuftigt.   

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

René - Adwords mand:

Vi har alle sammen hørt Martin Thorborgs peptalk med hvor effektive nyhedsbreve kan være, hvis de bliver sat ordentligt sammen. Realiteten er, at langt de fleste ikke bruger tiden på at lave effektive nyhedsbreve og mister derfor muligheden for at opnå forbedre omsætning og image til loyale eksisterende kunder.

Jeg er derfor gået skridtet videre og kan nu tilbyde at administrere din nyhedsbrev udsendelse til fornuftige iværksætter priser.  Er du interesseret i at høre mere kan du downloade nedenstående PDF-fil og få mere info om priser, hvordan det håndteres, hvad der laves, hvordan det rapporteres mv.

3051.Pinkmarketing - Nyhedsbreve.pdf

Har dette fanget din interesse eller rejst nogle spørgsmål, kan du som altid fange mig her.

Hej René
Gælder dette tilbud stadig og har du isåfald tid til at sende et nyhedsbrev ud en af de næste dage?

Dbh fra Jørgen 

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)