Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Løsning til hjemmeside + tresproget shop

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Faxe
Tilmeldt 10. Dec 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med Jer ...

Søger indput i forbindelse med etablering af netløsning hvor vi dels præsenterer vores fysiske butik og dels salg via webshop, på minimum dansk, tysk og engelsk. Hollandsk, norsk og svensk ønskeligt.

Har du desideret tilbud, skal det også indeholde layout.

Glæder mig til at høre fra Jer ... c", ) ...

Hilsner, Ernst

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ernst,

Dette kan vi hjælpe med. Du er meget velkommen til at kigge forbi vores hjemmeside www.cetadesign.dk - har du en mail adresse vi kan sende et tilbud til?

Fortsat god dag.

De bedste hilsner

Morten Dal

Fra Faxe
Tilmeldt 10. Dec 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten ...

Send gerne til Tonis@Tonis.dk

Lige over, god dsag ...

Hilsner

Ernst

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Ernst Brandstrup:

Hej med Jer ...

Søger indput i forbindelse med etablering af netløsning hvor vi dels præsenterer vores fysiske butik og dels salg via webshop, på minimum dansk, tysk og engelsk. Hollandsk, norsk og svensk ønskeligt.

Har du desideret tilbud, skal det også indeholde layout.

Glæder mig til at høre fra Jer ... c", ) ...

Hilsner, Ernst

Hej Ernst

Jeg vil da simpelthen foreslå dig det billigste (OpenSource) i henhv. hjemmeside og shop, kombineret med en af de billigste hosts (One.com) - Nu bliver jeg nok overfaldet pga anbefaling af one.com, men jeg får altså hverken returkommission eller andet Wink

  • Prestashop (Gratis open source)
  • One.com (Tror nok det koster lidt over 130,- om året)

Du er velkommen til at kontakte mig, hvis du vil vide mere!

Bennie

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Bennie Larsen:
Jeg vil da simpelthen foreslå dig det billigste (OpenSource) i henhv. hjemmeside og shop, kombineret med en af de billigste hosts (One.com) - Nu bliver jeg nok overfaldet pga anbefaling af one.com, men jeg får altså hverken returkommission eller andet Wink

Enhver person med respekt for sig selv og ens virksomhed bruger IKKE one.com eller lign produkter på markedet som deres webhost. One.com, web10, uno1 etc. er ikke Firma brugbart men Hobby/fritids brugbart.:)

www.getashop.dk tilbyder Magento Webshop løsninger med design, hosting, betalingsløsning for 10.000 og op. Og Rasmus derfra har godt styr på det og du for nok det bedste hosting til Magento webshops i danmark.

 

Det er min anbefaling. Også uden returkommission :P

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var da en underlig udtalelse.

Jeg tror da jeg vil være i stand til at remse dig mindst 1000 firmaer op, der efter din mening ikke har "respekt" for sig selv

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Bennie Larsen:

Det var da en underlig udtalelse.

Jeg tror da jeg vil være i stand til at remse dig mindst 1000 firmaer op, der efter din mening ikke har "respekt" for sig selv

Go ahead.  Det er ikke ansvarligt at smide sin webshop, firma hjemmeside op på et 9 kroners webhotel hvor du deler server med 5000 andre kunder. Og SLET ikke en webshop.


De 1000 firmaer du kan ramse op som har hostet deres firma hjemmeside og/eller webshop på sådan en webhotel, har ikke en pind respekt for deres firma. :)

 

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu bliver det jo en smule "offtopic" i henhold til trådstarters forespørgsel - men alligevel!

Nu vil jeg gå ud fra, at du vil betragte dig selv som "ansvarlig" webshop-indehaver!

Men i realiteten, bør man vel som ansvarlig have en dedikeret server til sin shop - eller hva?

Det vi taler om her, er et site - og en shop - der skal fungerer - og det gør de da på disse hosts. Måske fungerer din bedre (jeg ved dog ikke efter hvilke parametre du ville måle dette) - men det er dog ingen grund til at "hakke" ned på de hosts som du ikke selv bruger.

Efter min mening giver du udtryk af ensrettet holdning, uden visioner - eller mod til at afprøve disse - kort skrevet - en forretningsdrift med skyklapper.

For min skyld ingen alarm - du er velkommen til at benytte den host du har lyst til.

Mit indlæg var blot et input til trådstarters efterspørgsel.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Bennie Larsen:
Nu vil jeg gå ud fra, at du vil betragte dig selv som "ansvarlig" webshop-indehaver!

Jeg er ved at lukke min shop ned men ja. Jeg har min hostet hos Scannet.dk hvor mit Shopsystem & Hosting er i samme abonnement. Det er ikke det jeg vil anbefale nu om dage da jeg er stor tilhænger af Opensource, heriblandt Magento.

We all make mistakes, and we learn from them.

Bennie Larsen:
Men i realiteten, bør man vel som ansvarlig have en dedikeret server til sin shop - eller hva?

Ja det burde man, eller det tilsvarende.  et webhotel hvor du deler server med flere tusinde andre er et nogo. Performance/hastighedsmæssigt er du meget udsat. Du ønsker jo heller ikke at din butik på strøget deler lokale med 20 andre og dine kunder skal stå i kø for at komme rundt i butikken og få lov til at købe noget?

Bennie Larsen:
Det vi taler om her, er et site - og en shop - der skal fungerer - og det gør de da på disse hosts. Måske fungerer din bedre (jeg ved dog ikke efter hvilke parametre du ville måle dette) - men det er dog ingen grund til at "hakke" ned på de hosts som du ikke selv bruger.


Jeg har webhoteller på one.com(Abonnementer under opsigelse), jeg bruger gigahost(har haft op til 300 domæner derpå, og jeg ved hvordan det ser ud når du ser dine hjemmesider nede i en halv dag og du ser din tabte indtjening.

Bennie Larsen:
Efter min mening giver du udtryk af ensrettet holdning, uden visioner - eller mod til at afprøve disse - kort skrevet - en forretningsdrift med skyklapper.

Hvad for en ensrettet holdning? at gøre det rigtigt?  :P

Bennie Larsen:
Mit indlæg var blot et input til trådstarters efterspørgsel.

Og derfor reagere jeg når du anbefaler ham en rigtig rigtig dårlig løsning :P

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Ganske kort - der er ca. kr. 10.000,- forskel på din og min anbefaling. Med fred være med det - og lad trådstarter komme videre med sin viden!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)