Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvordan laver man en blog og kan man tjene penge ved det

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 590
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

vi skal hele familien til australien i 2 1/2 og min kone vil have en blog, men hvordan laver man det og hvordan opdaterer man med tekst og billeder og kan  sætte den op med noget ads osv og tjene nogle penge

 

nogle ideer og input

 

skriv til varerpartier@gmail.com

på forhånd tak

thomas

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

WordPress er super nemt at komme igang med, og det er yderst brugervenligt.

Jeg har selv en blog med gode jokes, som er lavet i WordPress, og det var skide nemt.

Det sværeste var at få den over på mit domæne, men det fik jeg en venlig Amino til.

.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

http://www.tobiash.dk/hvordan-faar-man-en-blog

http://www.tobiash.dk/affiliate-marketing-via-blogging

Fra Skovlunde
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale, at I laver en WordPress blog. Det er et meget nemt system med utallige muligheder for udvikling (såsom at få et galleri). Min egen blog om affiliate marketing er også baseret på WordPress.

Mht. at tjene penge, kan I indsætte Google Adsense reklamer. Så får I automatisk reklamer på som passer til det indhold i skriver. Det er rigtig smart :)

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Tilmeldt 16. Oct 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan jo tjene penge på alt så længe der er mange der ser/besøger det. Det gælder altså udelukkende om trafik. Så kan du i princippet have en tom side med et billed af en abe og tjene millioner på den hvis der bare er nok der besøger siden hver dag.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du ikke mulighed for at uddybe dit indlæg, inden alle begynder at uploade billeder af aber til deres respektive websites :-)?

Tilmeldt 16. Oct 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Schneidereit:

Har du ikke mulighed for at uddybe dit indlæg, inden alle begynder at uploade billeder af aber til deres respektive websites :-)?

 

Jeg prøver bare at sige at det som gør noget meget værd på internettet er antallet af besøgende. Har du mange besøg er din side meget værd. Så er det lige meget hvad den indeholder.

Nøglen til at lave noget som bliver mange penge værd, er altså at skabe noget som mange vil besøge. Jeg tvivler på nogen ville besøge en tom side med et billed af en abe, men i teorien ville den være mange penge værd hvis den fik mange besøgende.

Tilmeldt 15. Oct 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Har nogen af jer en idé om hvorfor min blog på wordpress lige pludselig KUN viser baggrundens farven sort? dvs at alt information er væk

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil vove at påstå det i høj grad kommer an på kvaliteten af de besøg som rammer en side. Et højt besøgstal er langt fra nøglen til økonomisk success. Hvis man sætter det op som et lille købmands regnskab, så er et besøg en udgift der direkte kan aflæses i den trafik som besøget har kostet, og indirekte fordi det tager kapacitet og belastning fra systemet. Det handler jo om at få de besøgende til at gøre noget, som kan give dig en økonomisk gevinst.

Tilmeldt 16. Oct 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

nu snakker jeg ikke om betalte besøg, men om frivillige besøg og naturlig trafik.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)