Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste domæne ud af 4, til mail og web.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey.
Jeg har lige fået registreret

Simon-elkjær.dk,
simonelkjær.dk,
Simon-elkjaer.dk og 
Simonelkjaer.dk

Ved at man sagtens kan bruge ÆØÅ i sit domæne nu, men har faktisk ikke lige forstået om det også gælder mails.

Alle domænerne kommer selvfølgelig til at redirecte til det "main" domæne jeg vælger. men spørgsmålet er bare hvilken en der er bedst.

Jeg synes den første "Simon-Elkjær.dk" ville være mest passende, jeg er bare i tvivl mht. æ'et.

Det bedste ville jo være at lave videresendelse på alle domænerne, men jeg kan ikke på den host jeg har lige nu, opretter en mail til på alle domæerne uden også at have et hotel til alle 4.

Hvad synes du er bedst?.

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

simon-elkjaer.dk

Jeg ville dog lede videre hvis jeg var dig .. og f.eks. skaffe elkjaer.org (ledig) for at have et domænje som er nemt og kort at taste og læse højt i tlf :)

 

æ,ø og å er teknisk set muligt, marketingsmæssigt er det 100% no-go ... køb domænerne, man brug de amerikaniserede udgaver som det primære, jeg har f.eks. mikjaer.com og mikjær.com ... jeg har brugt ae i mit logo, og det samme med .dk udgaven som ligenu kun viser en blog

æ,ø og å dur btw ikke til mails.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det er ikke rigtig noget jeg skal drive forretning fra. Det er mest bare et visit kort.
Det er godt du nævner det med at "læse højt".

Det er mest til hvis man søger efter på mit navn. 

Gad godt at have elkjær og elkjaer.dk så jeg kunne bruge simon@elkjaer.dk

Men tror jeg bruger den som du nævner, da det uden bindestreg godt kan blive "fnidret". 

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal du ikke have indhold på dem, og alligevel bare redirecter alle domænerne til din hovedside, så kan det være ligegyldigt hvad tegn og bogstaver de indeholder.

Det er kun det ene domæne du bruger til web du ikke skal have ÆØÅ i, og jeg ville vælge det opdelt med bindestreg.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Koluda..

... jep.

Det var nu egentlig ikke så meget et teknisk spørgsmål som en "smagssag", det med web er intet problem.. overhovedet..

Det som jeg tænkte var til Mail. - hvad der var bedst at bruge, nemmest at huske og stave. 

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen, så syntes jeg personligt at du skal vælge Simon-elkjær.dk

Det er nemmest af huske, og helt klar nemmere at forklare end de både skal bruge bindstreger og bruge ae frem for æ også.

Simon-elkjær.dk ville jeg klart selv have valgt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon.

Af de fire givne muligheder ville jeg også vælge et med bindestreg. Ved første øjekast læser jeg det nemlig, som om der står noget med "Simone", når bindestregen ikke er der. Og nu ligner du jo ikke ligefrem en Simone ;)

~ Amaris

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

jae, det bliver med bindestreg og AE. da æ'et jo ikke kan lade sig gøre i E-mail.

*Tråd slut* 

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)