Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til WordPress. Gendan admin siden!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Herfølge
Tilmeldt 27. Aug 10
Indlæg ialt: 318
Fra  Onlinebijobber.dk Styrketræningsprogram Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har en WordPress side, hvor jeg har fået lavet noget rod!

Jeg har fået blandet rundt på indholdet i de forskellige mapper (lang historie), så nu kan jeg ikke logge ind på admin siden (wp-admin)

Er der nogle der ved om man kan gendanne denne side. Den finder følgende fejl på siden, når skriver www.danfitness.dk/wp-admin

Warning: require(/home/www/danfitness.dk/wp-admin/wp-includes/load.php) [function.require]: failed to open stream: No such file or directory in /home/www/danfitness.dk/wp-admin/wp-settings.php on line 19

Fatal error: require() [
function.require]: Failed opening required '/home/www/danfitness.dk/wp-admin/wp-includes/load.php' (include_path='.:/usr/share/php:/usr/share/pear') in /home/www/danfitness.dk/wp-admin/wp-settings.php on line 19

Følgende fejl findes når jeg får vist siden - i ren tekstformat - via en bagvej: 

Detaljer om fejl på websiden

Brugeragent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 6.1; Trident/4.0; GTB6.3; SLCC2; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.5.30729; .NET CLR 3.0.30729; Media Center PC 6.0; Tablet PC 2.0)
Tidsstempling: Fri, 15 Oct 2010 13:56:22 UTC

Meddelelse: Et objekt var ventet
Linje: 22
Tegn: 414
Kode: 0
URI:
http://danfitness.dk/wp-includes/js/tinymce/wp-tinymce.php?c=1&ver=327-1235

Meddelelse: 'makeSlugeditClickable' er ikke defineret
Linje: 70
Tegn: 3179
Kode: 0
URI:
http://danfitness.dk/wp-admin/load-scripts.php?c=1&load=jquery-ui-core,jquery-ui-sortable,postbox,suggest,wp-ajax-response,wp-lists,post,hoverIntent,common,jquery-color,schedule,autosave,jquery-ui-resizable,admin-comments,word-count,thickbox,media-upload&ver=0895351be2c2067bd36428258a113668

Meddelelse: 'makeSlugeditClickable' er ikke defineret
Linje: 70
Tegn: 3179
Kode: 0
URI:
http://danfitness.dk/wp-admin/load-scripts.php?c=1&load=jquery-ui-core,jquery-ui-sortable,postbox,suggest,wp-ajax-response,wp-lists,post,hoverIntent,common,jquery-color,schedule,autosave,jquery-ui-resizable,admin-comments,word-count,thickbox,media-upload&ver=0895351be2c2067bd36428258a113668

Meddelelse: 'makeSlugeditClickable' er ikke defineret
Linje: 70
Tegn: 3179
Kode: 0
URI:
http://danfitness.dk/wp-admin/load-scripts.php?c=1&load=jquery-ui-core,jquery-ui-sortable,postbox,suggest,wp-ajax-response,wp-lists,post,hoverIntent,common,jquery-color,schedule,autosave,jquery-ui-resizable,admin-comments,word-count,thickbox,media-upload&ver=0895351be2c2067bd36428258a113668

Jeg har solgt digitale produkter (fx ebøger) for over en million kroner! Se hvordan du kan gøre det samme på Onlinebijobber.

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 227
Fra  Webfaktor Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du uploade den pågældende include-fil fra ny og overskrive den nuværende, eller ligger der noget afgørende i den nuværende include-fil, som ikke må blive overskrevet?

Tørklæder - Stort udvalg af lækre tørklæder i kashmir og silke. Masser af kendte danske designer tørklæder.

Fra Herfølge
Tilmeldt 27. Aug 10
Indlæg ialt: 318
Fra  Onlinebijobber.dk Styrketræningsprogram Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bo - og tak for det hurtige svar.

Jeg har entop selv fundet en løsning. Jeg tog bare wp-admin folder og erstattede den med den oprindelige wp-folder - og så kunne jeg igen logge ind i kontrolpanelet.

Ved ikke om dette er den korrekte måde rent teknisk, men det virkede. Kan ikke se nogen forskel på før og nu?

Jeg har solgt digitale produkter (fx ebøger) for over en million kroner! Se hvordan du kan gøre det samme på Onlinebijobber.

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 227
Fra  Webfaktor Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var præcis det jeg ville råde dig til, men var selvfølgelig ikke klar over, hvor hvor meget du havde ændret i templaten on-site og som du derfor ikke havde backup af.

Og dit indhold skulle gerne være det samme, da det jo ligger i databasen og ikke i templaten.

Godt at høre, at det lykkedes og at du er fit for fight igen. Har selv lavet lignende nummer et par gange :-)

/Bo

 

Tørklæder - Stort udvalg af lækre tørklæder i kashmir og silke. Masser af kendte danske designer tørklæder.

Fra Herfølge
Tilmeldt 27. Aug 10
Indlæg ialt: 318
Fra  Onlinebijobber.dk Styrketræningsprogram Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Super godt at høre og tak for hjælpen.

Lige et sidespørgsmål: Hvordan kan det være jeg ikke kan flytte min side til et andet domaine, som ligger på samme server (Gigahost)

Skal man ikke bare flytte alle mapper og filer som ligger på www/gammeltdomaine til www/nytdomaine ?

Når jeg gør det, så ser den nye side blot sådan ud: www.fitdeck.dk (Og jeg kan ejer heller logge ind på wp-admin)

På forhånd tak - Tue

 

Jeg har solgt digitale produkter (fx ebøger) for over en million kroner! Se hvordan du kan gøre det samme på Onlinebijobber.

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 227
Fra  Webfaktor Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Som jeg ser det, har det netop noget at gøre med, at når det drejer sig om WordPress, så ligger det meste information i en database.

Nu ved jeg ikke, hvor habil bruger du er af Wordpress og om du har IT-baggrund, men som jeg ser det, så skal du have eksporteret din database fra kontrolpanelet på dit gamle domæne og importeret databasen til dit nye domæne. Dette gøres under et punkt, der hedder phpMyAdmin som du finder i dit kontrolpanel for dit webhotel. Det skal siges, at hvis du ikke har IT-baggrund, så er det ikke sikkert, at du skal rodde dig ud i dette, men måske få nogen til at hjælpe.

Eller eventuelt er der en venlig amino, som ligger inde med en guide i, hvordan man gør.

Jeg fandt følgende guide på Google: http://www.kim-andersen.dk/wordpress/guide-hvordan-flytter-wordpress-blog-nyt-domaene.htm

Har ikke selv prøvet den igennem, men det ser fornuftig ud.

 

Tørklæder - Stort udvalg af lækre tørklæder i kashmir og silke. Masser af kendte danske designer tørklæder.

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

start forfra Smile

Fra Herfølge
Tilmeldt 27. Aug 10
Indlæg ialt: 318
Fra  Onlinebijobber.dk Styrketræningsprogram Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Så Bo - så lykkes det endelig.

Fandt et smart plugin som kunne tilrette SQL databasen direkte fra WordPress. Så det gik nemt.

Alle IRL er nu tilrettet det nye domainenavn, men..

Jeg har mistet alt teksten i mine indlæg. Der står nu bare http://www.fitdeck.dk/?p=15 (i post_content)

Hvor hulen blev det af?

 

Jeg har solgt digitale produkter (fx ebøger) for over en million kroner! Se hvordan du kan gøre det samme på Onlinebijobber.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)