Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke danske artikeldatabser har værdi?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 227
Fra  Webfaktor Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa aminoer,

Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres bud på, hvilke danske artikeldatabaser, der stadig giver værdi at sende artikler til, nu hvor Google har været ude med riven ifht. artikeldatabaser.

Hvilke danske databaser giver værdi i stil med ezinearticles.com på de engelsksprogede artikler?

Kan man tilføje danske artikler på ezinearticles.com? (Kunne ikke finde det nogen steder på siden). Og vil det give nogen mening?

Mvh.

Bo

Tørklæder - Stort udvalg af lækre tørklæder i kashmir og silke. Masser af kendte danske designer tørklæder.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Svært at sige hvilken der har mest værdi for dig er den godt emmet rette mod dit emme den artiklen database er den bedste for dig og for en anden , er den dårligste

udvikling tror jeg vil ændre sig løbende , da emme rette , er lettere at villigholde af ejer, dem der spreder sig meget vil have det svære.

Sikkert enkelt store gode vil der stadigvæk være, hvad omhandler din side?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 227
Fra  Webfaktor Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

Havde skam læst dit indlæg et par dage efter, du lavede det, men bed nok ikke så meget mærke i selve artikel-delen. Point taken.

Hvad er din vurdering ifht. netop en side som ezinearticles.com, men også goarticles.com. For begge siders vedkommende er 95% af indholdet vel skrevet netop i samme øjemed? Vurderer du, at de vil blive ramt i samme grad som de danske artikeldatabaser.

Og det er vel en hårfin balance, hvornår noget er SEO og hvornår det er oplysende kvalitetsindhold. En side som Wikipedia kunne vel ryge ind under samme hat, hvis der var tale om en fuldautomatiseret algoritme og ikke som i dette tilfælde, hvor jeg formoder, at man er manuelt inde og pille ved artikeldatabaser?

Hvis det kommer for tæt på at røve banken, så respekterer jeg selvfølgelig, at du ikke svarer :-)

 

Tørklæder - Stort udvalg af lækre tørklæder i kashmir og silke. Masser af kendte danske designer tørklæder.

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Værdien i de store artikel databaser ligger i muligheden for at sine artikler publiceret af andre webmasters, ikke for linket i sig selv. Det er SEO mæssigt. Du kan også få rigtig meget målrettet traffik fra Ezinearticles fordi de har så meget trust ranking hos Google.

Prøv for resten at se hvilke reklamer Ezines kører med og hvor meget traffik de har. Der har du nok svaret på hvorfor de ikke bliver slappet.

 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er nu lidt syndt at man kun må linke til engelsk sprogede sider fra ezinearticles, fordi den tåbelige regel har bevirket at siden er ved at blive fyldt op med reklamer for Dubious products and schemes.

Nb. dubious products and schemes. betyder tvivlsomme produkter og fup numre.

se eks. dette

jeg mener helt ærligt hvis det som denne rapidmasstraffic "guru" påstår er rigtigt så var, Demib, rosentand, Alle de andre SEO'er og mig da arbejdsløse for længst.

 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)