Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til opsætning af meta tag i Joomla

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 23. Dec 08
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

det tag er så vidt jeg ved helt korrekt, det fortæller søgemaskinerne at de skal bruge siden egen beskrivelse i stedet for den der f.eks findes på DMOZ

Find din nye cykel på Netcyklen.dk - Cykler 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan godt være det bare er mig :) Jeg forstår det nemlig som om at tagget gør sådan så de bruger sidens egen beskrivelse - altså det der står i artiklerne, istedet for at læse meta tags osv. Det skader vel aldrig at prøve, hvis alt andet fejler :-)

Tilmeldt 23. Dec 08
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror det er en indstilling der gør det, men har ikke kunnet finde den endnu,

Find din nye cykel på Netcyklen.dk - Cykler 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jan 08
Indlæg ialt: 324
Fra  esbjerglive.dk Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Bruger du det almindelige artikellayout til at vise dine artikler?


// Peter Lose

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Ellers ligger filen på stien:

components/com_content/views/article/view.html.php

Tilmeldt 23. Dec 08
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ved jeg faktisk ikke, har ikke prøvet Joomla før så er lidt på bar bund, hvor kan jeg se det ?

Find din nye cykel på Netcyklen.dk - Cykler 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jan 08
Indlæg ialt: 324
Fra  esbjerglive.dk Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

kriller:
Det ved jeg faktisk ikke, har ikke prøvet Joomla før så er lidt på bar bund, hvor kan jeg se det ?


Når du opretter et nyt menupunkt med henblik på at tilknytte en artikel. Vælger du så Internt link > Artikler > Artikellayout?

Du er også meget velkommen til at lave en bruger til mig, så skal jeg nok finde problemet :)


// Peter Lose

Tilmeldt 23. Dec 08
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Har ikke prøvet at oprette nogle artikler så det ved jeg ikke lige, har kun prøvet på at få ændret de meta tags til det rigtige

Find din nye cykel på Netcyklen.dk - Cykler 

Tilmeldt 23. Dec 08
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er vi kommet det lidt nærmere, vi har fået denne besked fra dem der har lavet siden:

" Grunden til at meta informationer ikke vises er, at den menu type der bruges på din hjemmeside ikke understøtter det.
Hvis man kigger under menuer og vælger for eks. "Projekter" kan du se at 'menutype' er sat til 'Bloglayout for sektion', men for at meta informationer bruges skal man vælge 'Sektionslayout', dette ændre så i designet på hjemmesiden. Med dit nuværende layout kan der kun bruges de globale indstilling for meta information"

Er det korekt at man ikke kan det ?

Hvad ville den rigtige opsætning være hvis man skal have en menu med "om os" , "betingelser" osv og evt en kategori med "modeller" ?

 

Find din nye cykel på Netcyklen.dk - Cykler 

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)