Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

T-shirt til Afrika

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer :)

Jeg har et trykkeri i aalborg som hedder Tex-tryk A/S og vi laver tryk og broderi på tøj. Det hænder at vi trykker noget forkert som vi jo klart nok tager det fulde ansvar for. :) Kunden har altid ret. 

Nå men til sagen.

De eks. T-shirts vi trykker forkert vil jeg jo endelig gerne kunne bruge til noget. Derfor søger jeg nogle mennesker som kan hjælpe mig med at få dem til Afrika til nogle bestemte steder i Malawi da jeg holder så meget af dette land vil jeg gerne hjælpe lidt til :) dette er ikke noget jeg vil bruge mange penge på da prisen for tøjet også er der.

Jeg har prøvet at snakke med rejse selskaber og flyselskaber om muligheden for at få overvægt med da vi tit tager til Malawi for at dykke, dette ville de ikke deltage i desværre. Vi skulle betale normal overvægts pris som er maget dyrt.
Er der ikke nogen som Eks. Sender noget til dette land ?

Jeg vil ikke give det væk til Røde kors da jeg har set deres måde at dele tøjet ud på i Afrika det bliver solgt i butikker som var det modetøj her hjemme.

Mvh

Thomas Reberholt

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det der Thomas! Det er sku det jeg kalder et godt menneske.

Det er ikke de fleste som vil give det væk de laver forkert - de fleste smider det i skraldespanden.

Held og lykke på din jagt - håber du finder nogle!



Jonathan

.

Fra Geneve
Tilmeldt 12. Aug 10
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan jo prøve at se, hvilke organisationer der arbejder i Malawi under isobro.dk - eller tjek www.reliefweb.int, så kan du også se, hvem der arbejder i de forskellige lande.

/Nina

 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)