Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste Content Management løsning

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg har denne side hvor jeg pt. har ca. 400 artikler, der hver består af en htmlfil, der så er linket sammen med nogle af de øvrige artikler. Jeg skal bruge et form for system, der kan administrere disse artikler. Det bør nævnes, at artiklerne ikke skal ændres betydeligt, der skal ikke video, kommentarer eller andre funktioner på. Jeg påtænker at publicere et par tusinde nye artikler om året, de næste par år.

Hvad ville den optimale, mest simple, SEO-venlige løsning være?

Mvh. Jesper

Tilmeldt 2. Feb 10
Indlæg ialt: 20
Fra  Pandi Web ApS Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Wordpress hvis det skal være simpelt og SEO-venligt =)

 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

For at undgå så meget arbejde skal du bruge følgende:

Et system der kan have filendelsen htm (så du undgår at skulle lave noget 301 redirect)

Et system hvor du kan mass-upload en masse filer på én gang (jeg forventer at de er bygget op på samme måde)

Mange systemer kan den slags og jeg ved ikke om Wordpress vil være et godt et her. Det er simpelt men alligevel kraftfuldt.

Tilmeldt 20. Aug 10
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels - netopcom.dk:

For at undgå så meget arbejde skal du bruge følgende:

Et system der kan have filendelsen htm (så du undgår at skulle lave noget 301 redirect)

Et system hvor du kan mass-upload en masse filer på én gang (jeg forventer at de er bygget op på samme måde)

Mange systemer kan den slags og jeg ved ikke om Wordpress vil være et godt et her. Det er simpelt men alligevel kraftfuldt.

@Niels: Det kan WordPress godt :-)

Jeg vil helt sikkert også anbefale WordPress ...men optimerer du statiske HTML filer fuldt ud er dét det optimale.

Men igen ...det tager meget lang tid, og du får jo nok i sidste ende mest ud af at bruge tiden på at publicere indhold.

Et godt opsat WordPress site vil være en stor optimering med masser af nye muligheder.

Det skal selvfølgelig være WordPress.org versionen så du kan tilrette din løsning 100%.

:-) Andy

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar.

Andy Max Jensen:

Jeg vil helt sikkert også anbefale WordPress ...men optimerer du statiske HTML filer fuldt ud er dét det optimale.

Men igen ...det tager meget lang tid, og du får jo nok i sidste ende mest ud af at bruge tiden på at publicere indhold.

Grunden til at jeg har holdt i simple htmlfiler, har netop været for at undgå SEO-mæssige hæmsko. Og korrekt jeg er ved at være træt af, at skulle rette så mange filer igennem...så det det bliver wordpress.

/JG

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)