Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO ekspert søges til notebookonline.dk

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Notebookonline.dk:
Jeg ville hjertens gerne have Mikkel på opgaven men så vidt jeg er orienteret har han ca. 1.5 års 'leveringstid'

Hvem har bildt dig det ind?
Det lyder mest som en konkurrent, der panisk leder efter dårlige grunde til at du ikke skal vælge andre

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bennie

Nåh linket virker igen, jeg fik en 404 da jeg checkede sidst.

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Ja det skulle ikke undre mig :-)
Hvis du mener at have tiden til at håndtere opgaven smider jeg dig lige en PM med yderlige oplysninger.

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

Notebookonline.dk:
Jeg ville hjertens gerne have Mikkel på opgaven men så vidt jeg er orienteret har han ca. 1.5 års 'leveringstid'

Hvem har bildt dig det ind?
Det lyder mest som en konkurrent, der panisk leder efter dårlige grunde til at du ikke skal vælge andre

Ja det må jeg da give Mikkel ret i! På den anden side - sikke en luksussituation man ville være i, hvis der skulle være 1½års ventetid Surprise

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Bennie Larsen:
På den anden side - sikke en luksussituation man ville være i, hvis der skulle være 1½års ventetid

Jeg kender ikke mange kunder der arbejder med den type tidshorisont. Der er i hvert fald ingen af mine kunder, der kune vente 18 måneder på at komme igang - eller videre, med deres SEO strategier.

Jeg har dog oplevet enkelte meget store Amerikanske kunder, som havde en oldnordisk parodi på en opdateringsplan for deres website, der gjorde at jeg skulle komme med anbefalinger til, hvad de skulle gøre for at optimere sitet om 18-24 måneder. Det var den implementeringstid de havde for alting ... Men nu havde også kun brugt knap $40 millioner på deres website, så det var ikke så skide let at arbejde med :)

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er jo faktisk helt utroligt.... Jo større virksomhed og jo flere investerede millioner - jo længere tidshorisont for forskellige former for implementeringer.

Som Storm P. sagde, er det svært at så - især om fremtiden.

Og ikke engang en SEO ekspert er vel i stand til at sige, hvordan markedet herfor, ser ud om 18-24 måneder!

Til den tid er det ikke engang sikkert at Google eksistere mere Wink

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Bennie Larsen:

Ja det er jo faktisk helt utroligt.... Jo større virksomhed og jo flere investerede millioner - jo længere tidshorisont for forskellige former for implementeringer.

Som Storm P. sagde, er det svært at spå - især om fremtiden.

Og ikke engang en SEO ekspert er vel i stand til at sige, hvordan markedet herfor, ser ud om 18-24 måneder!

Til den tid er det ikke engang sikkert at Google eksistere mere Wink

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Notebookonline.dk:

Vi søger en SEO ekspert til optimering af vores website.
Vi er pt. godt med på Google og konkurrencen er ikke så stor på vores område men der kan sikker justeres en del steder på vores site.

Unden af virke arrogant ønsker vi kun kontakt af en penson/firma, som mener at være i stand til at løfte opgaven da der desværre er mange der tilbyder hjælp uden at have den fornødne ekspertise.

Vores site et konstrueret fra bunden og således ikke en del af en standard webshop og vi har derfor mulighed for at rette der, hvor der nu engang skal rettes.

Vi har haft SEO hjælp til opbygning af vores site så den der er i dag er ikke grebet ud af den blå luft..

Tag et kik på vores site på www.notebookonline.dk og mener du at kunne løfte opgaven så kontakt undertegnede for nærmere information.

Mvh
Michael Nielsen
Tlf. 98136516
Bærbar.com

Blot til info kan jeg meddele at opgaven er besat.
Tak for den store interesse.
Jeg er meget overrasket over de mange mails til vores firma vedr. opgaven.

Mvh
Michael Nielsen

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

pænt goddag

 

mit navn er daniel, og jeg går i store tanker omkring at starte 1 nyt firma som skal hjælpe virkosheder med nedenstående

- seo optimering

- hjmmeside optimering , så kunden hjemmeside er gearet til seo

- annoncering på facebook, msn, bing osv.

 

vi kommer til at åbne 1 lille kontor , til at starte med, i hjertet af kbh.

Min ekspertise ligger i salg salg og atter salg, jeg har været i branchen i over 10 år og har arbedjet med www.dgs.dk, radio vocice, jyllandsposte, jydske vestkysten, altså generelt med annoncerings medier i radio , avis og online og nu er tiden kommet til at blive selvstændig,

hvis du er EKSPERT i ovenstående så vil jeg meget gerne høre fra dig,

 

min mail er danieljaved@gmail.com

 

 

Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 2 ud af 3 (22 indlæg)