Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Din mening om iPhoneCafe.dk

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)
Tilmeldt 9. Oct 10
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej "igen" Big Smile

Jeg er i fuld sving med at tilrette iPhonecafe.dk, så siden både bliver mere brugervenlig, men også udstråler et koncept / tema jeg kan være tilfreds med.

Det er derfor SUPER fedt med alle de gode input og forslag I har givet mig, og jeg har bestemt kigget dem alle igennem, og "vurderet" dem.

Indtil videre har jeg lavet et nyt logo/ikon, og ændret farven på teksten i toppen, samt indsat et iPhone billede. Jeg har også flyttet søgefeltet, og indsat det i sidebaren til højre.

Jeg arbejder også med at få gjort "drop-menuen" mindre i højden, og alle guider bliver opdateret p.t.

Hvad mon I syntes om de nye tiltag og ændringer?

Link: iPhoneCafe.dk

På forhånd tak...igen!

 

De bedste hilsner,

Bo / Admin, iPhoneCafe.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

iphonecafe.dk:

Hej "igen" Big Smile

Jeg er i fuld sving med at tilrette iPhonecafe.dk, så siden både bliver mere brugervenlig, men også udstråler et koncept / tema jeg kan være tilfreds med.

Det er derfor SUPER fedt med alle de gode input og forslag I har givet mig, og jeg har bestemt kigget dem alle igennem, og "vurderet" dem.

Indtil videre har jeg lavet et nyt logo/ikon, og ændret farven på teksten i toppen, samt indsat et iPhone billede. Jeg har også flyttet søgefeltet, og indsat det i sidebaren til højre.

Jeg arbejder også med at få gjort "drop-menuen" mindre i højden, og alle guider bliver opdateret p.t.

Hvad mon I syntes om de nye tiltag og ændringer?

Link: iPhoneCafe.dk

På forhånd tak...igen!

 

De bedste hilsner,

Bo / Admin, iPhoneCafe.dk

Det har helt sikkert hjulpet med en ny top, som ser rigtig lækker ud. Og så kan jeg godt lide den blå farve går igen rundt på siden. Jeg synes heller ikke siden er så trist/grå som den var før.

Jeg har kun den kritik som du selv nævnte, nemlig størrelsen af dropdown-menuen.

Thumps up!

 iPhone 6

Tilmeldt 9. Oct 10
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har iPhoneCafe.dk fået understøttelse af hele 56 sprog...mest nyttigt, fordi siden faktisk får en hel del udenlandske besøg - hvilket jo er helt fint, så længe de kan forstå hvad jeg skriver...Big Smile

Jeg har også fået opsat "Relaterede indlæg" nederst i alle indlæg, hvilket giver bedre brugervenlighed på siden.

Men!...jeg kæmper med mine dropdown menus, som jeg ikke selv (umildbart..) kan ændre - det har jeg desværre ikke den store viden til! Så sidder der en venlig og hjælpsom sjæl her på Amino, så tager jeg MEGET gerne i mod hjælp. Dropdown menuerne skal ganske enkelt gøres væsentlig smaller i højden...

Rigtig god (og forhåbentlig!) solrig weekend til dig!

 

De bedste hilsner,

Bo / Admin, iPhoneCafe.dk

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)