Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook har deaktiveret min bruger - kan den åbnes?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Facebook har valgt at deaktivere min bruger, er der nogle muligheder for at den overhovedet kan åbnes igen?

Med venlig hilsen
Emil Kroer 

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Skriver du også til Telia når dit TDC abonnement ikke virker?

Køb ren argan olie her

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er vel en grund til det :-). Find ud af hvorfor, så kan du sikkert løse dit problem.

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja det gør jeg, så drop den sarkastiske tone Smile

Men bare om nogle herpå Amino, der havde noget erfaring med hvad man gjorde.
Eftersigende skulle Facebook være svære at komme i kontakt med. 

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Kroer:
Ja det gør jeg, så drop den sarkastiske tone Smile

Der er da en af de få ting der er tilbage her på sitet der kan få en til at smile, når der oprettes relativt ligegyldige tråde - Keep up the good work Smile

- men det er skam ikke personligt, bare en sidebemærkning omkring at man fra Amino ikke accepterer salg af virksomheder/domæner med bud i trådene, men ligegyldigt nonsens er velkomment - det er da som at servere Pedigree Pal til øgleunger Smile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Kroer:
Facebook har valgt at deaktivere min bruger, er der nogle muligheder for at den overhovedet kan åbnes igen?

Min genbo fik sin FB-bruger deaktiveret og derefter genaktiveret 3 uger efter. Vi fandt aldrig rigtig ud af hvad hun havde gjort, men det er da i hvert fald muligt at få et come-back. Det afhænger nok af hvad det er de har lagt til grunde for lukningen.

Held og lykke med det!

Tilmeldt 25. Oct 10
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Skriv et flot brev til dem på engelsk

 

hvor du forklare at du var uvidende om at du overtrådte deres
regler og at du vil blive meget taknemmelig hvis de genaktivere din profil da du
har vigtige brev, data etc på den

vær meget undskyldende og ydmyg

det virkede for mig, selv om jeg udemærket vidste at jeg overtrådte deres regler dengang

dog tager det dem altså 2-3 uger at svare, alternativt kan du bare oprette en ny bruger

Fra Lyngby
Tilmeldt 21. Oct 10
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil

Du skal skrive til Facebook hver dag på engelsk. Du skal være ydmyg i tonen. En mere agressiv approach er at få alle dine venner til at skrive til facebook og fortælle du uretsmæssigt er blevet lukket.

Det typiske med facebook er, at de lukker på baggrund af klager fra andre brugere. De giver ikke advarsler og de undersøger ikke først - de lukker dig bare ned.

Det er muligt at blive genåbnet, men det kræver hårdt arbejde. Jeg spillede på et tidspunkt et spil på facebook, hvor man kunne miste alt, man havde opbygget (andre kunne stjæle det), hvis man blev lukket ned. Så jeg har været lukket ned 3-4 gange og er hver gang kommet tilbage.

/Jonas

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Kroer:

Hej Amino

Facebook har valgt at deaktivere min bruger, er der nogle muligheder for at den overhovedet kan åbnes igen?

Med venlig hilsen
Emil Kroer 

Har du nogen ide om hvorfor den er blevet lukket?. Har du overtrådt deres regler? hvis ja, I hvilket omfang.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Han er tilbage, så nu kender han svaret på det oprindelige spørgsmål bedre end vi gør :)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)