Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det billigste teleselskab - kan det gøre billigere?

Side 2 ud af 6 (60 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 15:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan I:

Fri tale = kr. 99,-

Hvad er det for et abonnement de har med fri tale til 99 kr?

Det lyder umidelbart for godt til at være sandt, og jeg kan heller ikke finde det på deres hjemmeside.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 15:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:

Allan I:

Fri tale = kr. 99,-

 

Hvad er det for et abonnement de har med fri tale til 99 kr?

Det lyder umidelbart for godt til at være sandt, og jeg kan heller ikke finde det på deres hjemmeside.

 

De har fri tale til fastnet for DKK 49,-/md., men fri tale til DKK 99,-/md. er en and.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 2. May 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 15:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maibrit

 

Du skal bare holde dig fra Telia og TDC mobil bredbånd..

Det spiller overhoved ikke..

Og hvis du skal prøve noget sjovt.. Smile

Så gå i det nærmeste storcenter.. gå i en Telnor , Telia eller TDC butik og bed dem demonstrerer mobil bredbånd..

Det er lidt morsomt at se den kære sælger forsøge at sælge noget som ikke virker i hans egen butik..Ingen eller minimal dækning..

3 eller Oister.. meget dyre men også det eneste der spiller

Simon

 

 

webworker på www.papirshop.dk

 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 15:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

webworker:

Hej Maibrit

 

Du skal bare holde dig fra Telia og TDC mobil bredbånd..

Det spiller overhoved ikke..

Og hvis du skal prøve noget sjovt.. Smile

Så gå i det nærmeste storcenter.. gå i en Telnor , Telia eller TDC butik og bed dem demonstrerer mobil bredbånd..

Det er lidt morsomt at se den kære sælger forsøge at sælge noget som ikke virker i hans egen butik..Ingen eller minimal dækning..

3 eller Oister.. meget dyre men også det eneste der spiller

Simon

 

 

 

Ingen tvivl om at 3 har den bedste dækning, spændende at se om det fortsætter med 4G, hvor de så vidt jeg husker kun fik den mindste licens. De har dog netop erhvervet sig de to ledige mobil frekvenser – 900 og 1800 MHz for 12 millioner, det har jeg skrevet lidt om her: 3 køber 2 nye mobil licenser

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 16:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:

De har fri tale til fastnet for DKK 49,-/md., men fri tale til DKK 99,-/md. er en and.

Det tænkte jeg nok. Ellers vil jeg nok mene at der burde være basis for at sprøjte noge Call me igennem :o)

Sjovt at læse at 3 vandt de licenser til den pris. Vi legede med tanken op at sætte "et firma" til at byde i omegnen af 20 mio. for dem, med henblik på at sælge dem videre for 50. Både for at tjene lidt penge, og for at gøre det hele lidt mere reelt. Der er ikke meget fidus i auktioner, hvor der kun er én byder..

Det skulle vi nok have gjort :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 16:45 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:

Nicolaj Thomasen:

De har fri tale til fastnet for DKK 49,-/md., men fri tale til DKK 99,-/md. er en and.

 

Det tænkte jeg nok. Ellers vil jeg nok mene at der burde være basis for at sprøjte noge Call me igennem :o)

Sjovt at læse at 3 vandt de licenser til den pris. Vi legede med tanken op at sætte "et firma" til at byde i omegnen af 20 mio. for dem, med henblik på at sælge dem videre for 50. Både for at tjene lidt penge, og for at gøre det hele lidt mere reelt. Der er ikke meget fidus i auktioner, hvor der kun er én byder..

Det skulle vi nok have gjort :o)

Jeg overvejede også at købe. -Det holdt jeg op med efter at have set på min konto :-O

Mobiltelefoner til ældre - stort udvalg af enkle mobiltelefoner. Klaptelefoner med store taster og smartphone til ældre.

Fastnettelefoner med store taster og ekstra høj lyd.

hjælpemidler for kommunikation og selvstændighed

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 16:49 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik:

Jeg overvejede også at købe. -Det holdt jeg op med efter at have set på min konto :-O

Den oprindelige tanke var nu også at gøre det selv, men ved et hurtigt kig på netbank, kom "et firma", så i spil Wink

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København
Tilmeldt 23. Sep 10
Indlæg ialt: 53
Fra  stophash.dk (MilleTek) Skrevet kl. 16:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

onfone.dk eller m1.dk der lige nu konkurrerer.

Ingen opkaldsafgift (hos onfone), tale til både fast og mobil samt til 70 andre lande, incl. sms/mms, fri tale (5, 8 eller 12 timer pr. md)  fra 149 / md. - tale over den valgte tid = 1 øre / pr sekund, afregnes pr sekund.

Men ved jo ikke hvor meget du taler ....

Mvh

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 16:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag du bare Telmore, det er alt for usikkert med de små operatører og kan når de bliver opkøbt ende med det samme resultat.

Telmore=TDC

Evt. hvis du er afhængig af dit mobile bredbånd virker overalt, så er 3 bedste løsning.

Køb ren argan olie her

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 17:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:

igang:

Allan I:

Fri tale = kr. 99,-

 

Hvad er det for et abonnement de har med fri tale til 99 kr?

Det lyder umidelbart for godt til at være sandt, og jeg kan heller ikke finde det på deres hjemmeside.

De har fri tale til fastnet for DKK 49,-/md., men fri tale til DKK 99,-/md. er en and.

Hov - havde lige overset, at der kun er 4 timers tale med til de 99,- De kalder det 99 Free - men det er jo så ikke helt rigtigt. :-P

Til gengæld har de ingen opkaldsafgift, så hvis man ringer op mange gange - men ikke taler så mange timer kan det godt være et OK abonnement.

En ekstra time ud over de 4 timer koster kr. 42,00. Så man kan fx få 6 timers tale, fri SMS/MMS og 2 GB data for kr. 311,-

Taler man mere end 6 timer skal man nok finde et andet abonnement - evt. et business abonnement  - men der er CallMe ikke specielt billige.

 

 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Side 2 ud af 6 (60 indlæg)