Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det billigste teleselskab - kan det gøre billigere?

Side 5 ud af 6 (60 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Call Me erhverv:

:-) Du mangler at indregne telmore til telmore!

Arh mon ikke opkald til andre Telmore kunder også er inkluderet i fri tale Smile

Call Me erhverv:

Du skriver at telmore er billigere, men hvordan beregner du udgifter for opkaldsafgifter, nummerflytningsgebyr og deslignende?

Det er rimelig simpelt, for ingen af delene koster noget hos Telmore.

Call Me erhverv:

2 GB data koster forresten 149,- ved telmore, men er gratis for vores Big Business kunder.

Det er ikke helt rigtigt...

1 GB koster 39,20 og 5 GB koster 119,20 hos Telmore

I skilter heller ikke med at de første 2 GB er gratis...

Men altså fri tale + fri SMS + fri MMS + fri opkaldsafgift + 2 GB data:

Jeres pris (hvis de 2 GB er gratis): 449,- + 6,50 i gebyr = 455,50 med 12 måneders binding

Telmores pris (med 2 x 1 GB) 374,40 + 78,40 = 452,80 med 1 måneds binding

Call Me erhverv:

at du som erhvervskunde ringer til 50 lande i EU, for bare 28 øre. Opkald til lande som USA og Thailand, kan f.eks også foretages for bare 28 øre!

Med fri tale kan man jo ringe gratis til 60 lande via ZeroCall

Anyways, jeg har intet behov for at fremhæve Telmore frem for Jer og som privatperson kan jeg da også sagtens finde priser der er billigere end Telmores, men det har utrolig meget at gøre med ens forbrug.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 00:18 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

:-) Jeg føler bestemt ikke du fremhæver Telmore :-) Rart med en saglig debat. Fatum er at vi tilbyder en samlet mobilløsning, for erhvervskunder, som tilgodeser alle mulige behov og krav. 

Jeg er enig i at at man kan sammensætte pakker og forskellige selskaber/udbydere, for, på den måde at opnå fordelagtige priser og ønsker du, i det her tilfælde at gå på kompromis med kundeservice, "gratis" telefoner, privat erhvervskonsulent og vejledning, overskuelighed (ved at sprede sin telefoni), for at spare 2.70,- DET FØRSTE ÅR, året efter falder abonnementet med 100,- pr. måned, altså 1200 på års basis, ja så skal du da vælge Telmore :-)

Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 00:33 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Skulle nogen herinde være interesseret i en hurtig gennemgang af deres mobilløsning, er i velkomne til at skrive her eller i en privat besked og jeg vil komme med et uforpligtende bud på hvad og hvordan det også kan gøres.

Der kan virkelig være store penge at spare og du vil hverken opleve bøvl eller problemer i forbindelse med et skifte.

Endnu engang vil jeg understrege, for dem af jer der skulle være lidt skeptiske, at, JA, jeg tjener en lille smule, i forbindelse med tegning af nye abonnementer, men intet i for hold til hvad du kan spare!! SÅ er det på plads.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du iøvrigt bekræfte at der er 2 GB data inkluderet i prisen på 449,- kr., for der står på Jeres hjemmeside at den pakke koster 39,20 kr./md.

Jeg kan heller ikke finde de nye smartphones på hjemmesiden. De eneste telefoner der kan købes til 0,80 kr. med big business er Sony Ericsson W995, Nokia 6700, Nokia E71 og Sonim XP3. Fælles for de 4 mobiltelefoner er at de alle har et år eller 2 på bagen, ligesom prisen uden abonnement, flere steder ligger nogenlunde omkring de 1.200,- + moms man betaler i telefontillæg hos Jer.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 01:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nicolaj Thomasen:

Jeg kan heller ikke finde de nye smartphones på hjemmesiden. De eneste telefoner der kan købes til 0,80 kr. med big business er Sony Ericsson W995, Nokia 6700, Nokia E71 og Sonim XP3. Fælles for de 4 mobiltelefoner er at de alle har et år eller 2 på bagen, ligesom prisen uden abonnement, flere steder ligger nogenlunde omkring de 1.200,- + moms man betaler i telefontillæg hos Jer.

Fælles for dem er også, at der ikke er meget fidus i 2 GB fri data :o)

Det er et et udmærket tilbud Call me giver os her. Men som du selv er inde på, kan det gøres billigere andre steder. man kan også vælge Telenors MobilDeal 599 med mulighed for 10 - 30 % rabat, afhængig af antal brugere aftalelængde m.m. Og med dette kan man bl.a. få HTC Desire og iPhone 4 16 GB til 1 kr.

Med dette abonnement er der helt fri tale, fri SMS, fri MMS og 25 GB data til sin smartphone. Det er jo også et ganske fint tilbud :o)

Og jeg bliver en anelse skeptisk over "flere andre ting som jeg ikke kan nævne her". Hvad er det Call me kan tilbyde, der ikke tåler dagens lys?

Og så kan jeg ikke forstå hvordan eller rettere hvorfor Teleperformance har kåret Call me til firmaet med bedste kundeservice for erhvervsdrivende. Mig bekendt er Teleperformance et telemarketingbureau med en høj personaleudskiftning, der blandt andet beskæfter sig med forholdsvist aggresivt telesalg mod små erhvervsdrivende. Hvad kvallificerer dem til at lave sådan en kåring?

Det er i hvert fald modigt at melde så skråsikkert ud om vores besparelser ved at vælge call me, når man ikke ved hvad man er oppe imod. Faktisk også lidt useriøst. Jeg har da i hvert fald lavet en del non-stadard tilbud, der er meget konkurrencedygtige i forhold til disse priser :o)

 

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 01:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Nikolaj Ja jeg kan bekræfte at vi kan tilbyde 2 GB data til vores Big Business kunder. Jeg må i samme åndedrag beklage at hjemmesiden der repræsenterer vores erhvervsdel ikke indeholder alt hvad vi kan tilbyde, langt fra. Præcis som alle andre telesider, har vi forhandlingsmetoder og midler som kan bruges for at imødekomme den enkelte virksomheds ønsker og behov. Stor som lille. Vi har i omegnen af 50 mobiltelefoner som vi tilbyder i forbindelse med vores abonnementer, nogle til 80 øre og andre med kraftig prisreduktion, afhængigt af hvilket abonnement den enkelte kunde ville ønske sig.

For at runde af, så er momsen vist aldrig inkluderet i priserne på erhvervstelefoni, derfor heller ikke hos Call Me Erhverv... Måske tager jeg fejl.

 

@igang

Der er ingen grund til at blive skeptisk. De ting som jeg ikke umiddelbart kan nævne her, er forhandlingsmidler jeg har til rådighed for at imødekomme potentielle kundernes ønsker og behov :-) 

Hvad angår tilbudet fra Telenor, som inkluderer en iPhone, kan jeg nævne at vores tilsvarende ligger omkring 20% under og med HTC Desire omkring 30%, men så har du dog også "kun" 10 GB forbrug og "fri" tale - svarende til 50 timers sekundtakseret tale.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 01:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Call Me erhverv:

Hvad angår tilbudet fra Telenor, som inkluderer en iPhone, kan jeg nævne at vores tilsvarende ligger omkring 20% under og med HTC Desire omkring 30%, men så har du dog også "kun" 10 GB forbrug og "fri" tale - svarende til 50 timers sekundtakseret tale.

Ok. hvis det er rigtigt, er det et rigtig godt tilbud. Jeg får en gang i mellem et par henvendelser, som jeg bliver nød til at takke  nej til. Nogen gange fordi de har en urealistisk forventning til hvad jeg kan og vil tilbyde dem rent prismæssigt :o)

Du har kæmpet godt for din sag, så næste gang det sker, vil jeg bede dem ringe til Call me og spørge efter Mads i erhverv. Det er ikke så tit det sker, så jeg kan ikke garantere så meget. Men tippet bliver givet videre.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 13:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igang.

 

Jeg takker for venligheden og de flinke ord.

Hvad jeg skriver herinde er selvfølgelig sandt. Min interesse er selvfølgelig at højne interessen for vores produkter og tjene en smule på abonnenments men i sidste ende er det jo jer/kunderne, der helst skulle få mest ud af det.... :-)

Ha en dejlig dag

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 10:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Til Mads

Tak for en professionel rådgivning... Ved nu, hvad I kan tilbyde og overvejer muligvis et skift! Wink

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 12:49 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Skulle det være en anden gang :-)

 

'God weekend til alle

Side 5 ud af 6 (60 indlæg)