Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det billigste teleselskab - kan det gøre billigere?

Side 4 ud af 6 (60 indlæg)
Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 19:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer. Bliver lige nødt til at blande mig i debatten. Som det tydeligt fremgår, er jeg ansat ved Call Me Erhverv. Jeg valgte mit navn bevidst, for at undgå misforståelser.

Har i konkrete spørgsmål til erhvevstelefoni, er i velkomne til at stille dem her.

Jeg er stor fan af det produkt vi sælger og mener så absolut at vores pakkeløsninger er helt i top af markedet. Hvad angår priser, kundeservice og dækningsforhold, både på mobiltelefoni og mobil bredbånd siden, som pakkeløsning er der ingen/få der kan konkurere med os... Men igen det er altid afhængigt af hvad du lægger vægt på.

Har du brug for at få et bud på hvad vi kan gøre for dig/tilbyde dig, så skriv gerne her. Jeg vil svare i åbenhed, så folk kan komme med deres meninger og svarer selvfølgelig helt ærligt i tilfælde af at vi ikke er i stand til at tilbyde dig en bedre eller billigere løsning... Forhåbentlig begge.

Mvh

Call Me Erhverv

PS Ja, jeg kunne godt have en smal økonomisk interesse i eventuelle henvendelser, men ingenting i forhold til, hvad du/i kunne spare og dermed stoppe i foret :-)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 20:00 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Call Me Erhverv Smile

Du må da komme frem med nogle priser så. Er det ikke korrekt forstået at I ikke tilbyder et abonnement med fri tale til både mobil og fastnet? Hvis I gør (så skjuler I det godt), kan I så konkurrere med Telmores pris på DKK 319,20 + moms?

/Nicolaj

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 20:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nickolaj :-) Hmmm... Det er rigtig forstået at vi ikke har et frit taleabonnement. Vores Big Business abb består af 50 timers fri tale til andre mobilselskaber, fri tale til fastnet og gratis tale til andre Call Me kunder. Til gengæld er vores telefoni sekundtakseret, så du kun bliver opkrævet for den reelle tid du bruger i telefonen. Desuden betaler du heller ikke opkaldsafgift eller opkaldsforsøgsafgift. I tilgift til abonnementet har kunderne fri sms og mms, samt andre muligheder. Prisen for dette er 449 plus moms.

Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 20:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mener selvfølgelig Nicolaj :-) Efter 12 måneder falder abonnementet til kr 349,-

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Fint at få nogle priser på bordet. Grunden til at jeg nævner fri tale, er fordi det var det trådstarter efterspurgte.

Grunden til at Jeres abonnement falder efter et år, er vel at det er bygget op omkring et køb af mobiltelefon. Der mister I nok nogle af de kunder, som ikke skal have ny mobil.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 21:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

For manges vedkomne svarer 50 timers sekundtakseret tale til fri tale. I forhold til f.eks TDCs minuttakseret tale svarer de 50 timer til i omegnen 65 timer. Jeg har efter mange år i firmaet kunne konstatere at kun EEN enkelt kunde har overskredet denne tidsgrænse og han overskred den faktisk med 13 minutter.

Ja du har ret der er muligheder for at lade en ny telefon indgå i en evt handel. Men prisnedsættelsen skyldes ikke finansiering af en evt telefon, da man efter 12 mdrs binding vil blive tilbudt en ny telefon i stedet for prisnedsættelse. Iøvrigt er prisen på 449,- lavere end man kan finde på lignende produkt, hos konkurrerende selskaber!

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Call Me erhverv:

Iøvrigt er prisen på 449,- lavere end man kan finde på lignende produkt, hos konkurrerende selskaber!

Telmore:

Fri Tale DKK 319,20 + moms

Fri SMS og MMS DKK 55,20 + moms

Ialt 374,40 + moms

Så nej, I er først billigere efter 12 måneder.

Til private er der flere selskaber med lignende priser.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Call Me erhverv:

Men prisnedsættelsen skyldes ikke finansiering af en evt telefon, da man efter 12 mdrs binding vil blive tilbudt en ny telefon i stedet for prisnedsættelse.

Det er da lidt af en selvmodsigelse, endda i én sætning Wink

Det kaldes vel telefontillæg ved privatsalg. Når vi sammenligner mobilpriser, så lægger vi telefontillæg oven i købsprisen, da det giver et mere reelt billede af prisen.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 22:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

:-) Du mangler at indregne telmore til telmore! Desuden er der konkrete ting vi kan tilbyde erhvervskunder, som jeg ikke kan nævne her ;-) Derimod kan jeg nævne at vi tre år i træk er kåret af teleperformance.com, til selskabet med bedste kundeservice, at du som erhvervskunde for en personlig "erhvervsrådgiver" som du kan få fat i 40 timer om ugen, ved diverse tvivlsspørgsmål, at du som erhvervskunde ringer til 50 lande i EU, for bare 28 øre. Opkald til lande som USA og Thailand, kan f.eks også foretages for bare 28 øre!

Så igen! Hvis du er interesseret i et abonnement hvor du udelukkende er interesseret i et skrabet abonnement indeholdende fri tale, sms og mms, har du mulighed for at spare et par kroner. Men er du interesseret i et produkt som indeholder "fri tale", sms, mms, data, bedste kundeservice, billig udlandstelefoni, privat erhvervskonsulent, nye telefoner uden beregning og meget mere, ja så finder du ikke billigere produkt! Husk på at vi ikke opererer med skjulte gebyre og afgifter OVERHOVEDET.

Du skriver at telmore er billigere, men hvordan beregner du udgifter for opkaldsafgifter, nummerflytningsgebyr og deslignende? 2 GB data koster forresten 149,- ved telmore, men er gratis for vores Big Business kunder.

Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 23:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad angår spørgsmålet om finansiering af mobiltelefon, så mente jeg at prisen på 449.- er fast om du vil have en ny mobiltelefon eller ej. Betragt telefonen som en "velkomstgave". Det er derimod rigtigt at man efter 12 måneder kan vælge at finansiere en splinter ny smartphone (til nypris omkring 3500) ved at beholde sit abonnement til 449,-, fremfor en reducering til 349,-. Man betaler herved 1200,- for sin nye telefon det følgende år! Håber det giver mere mening nu :-)

Side 4 ud af 6 (60 indlæg)