Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Annonce hos Krak.dk

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gitte

Det er 100% sikkert jeg aldrig ville bruge Krak eller De Gule Sider.
Jeg ville helt sikkert Google på 'VVS Aalborg' og ville så sortere lidt i den bunke der kommer frem afh. af opgave.

Det vil også gøre sig gældende i andre tilfælde - eneste tilfælde hvor jeg ville bruge DGS var for at konvertere et telefonnummer til en adresse.

Ikke sagt at det er den korrekte måde - men det er min måde.
Jeg er selv indenfor webshopping og her ville det være ret skidt for forretningen uden Google :-)
Jeg har prøvet en hel del ang. annoncering og ikke meget af det er pengende værd.

Mvh
Michael

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Tilmeldt 20. Aug 10
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Gitte Elgaard:

OK Andy Du vil vælge krak.dk fra og så have en annonce i lokal avisen.

 

Ja ...hvis du kører en annonce over et år i lokalavisen tror jeg at det prismæssigt rammer ret ens ...afhængig af størrelse og eksponering. Fordelen er at der er en masse der ser det i lokalavisen uden at de aktivt leder efter det.

:-) Andy

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg ville droppe krak.dk , da  det er billigere at søgeord optimere jeres siden rimeligt godt Smile

søgeord optimere siden flere sider er der kun 2 - 3 linjer , ingen overskrifter ,intern links strukturk kunne arbejdes lidt .med

når dette "lille" arbejde er gjort lave en masse links til siden og sats på at være nummer 1 på google , det tror jeg vil give fleste penge igen

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Aug 10
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

jeg ville droppe krak.dk , da  det er billigere at søgeord optimere jeres siden rimeligt godt Smile

søgeord optimere siden flere sider er der kun 2 - 3 linjer , ingen overskrifter ,intern links strukturk kunne arbejdes lidt .med

når dette "lille" arbejde er gjort lave en masse links til siden og sats på at være nummer 1 på google , det tror jeg vil give fleste penge igen

 

Ja ...jeg tror også at de fleste virksomheder som udbyder en lokal service bruger deres penge bedst ved søgeoptimering, og i lokalavisen :-)

Tilmeldt 3. Jul 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved I hvad annoncering på krak eller dgs koster? Jeg kan simpelthen ikke finde det på nettet. Det virker lidt som om de prøver at skjule det

Fra Skive
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 262
Fra  Dynamic-it web & hjemmesider Granitbutikken salg af granit og granitskærver Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har kørt en test hvor vi brugte Krak på en webshop der er landsdækkende. Vi satte fokus på bestemte søgeord i et bestemt område for at se om det gav noget.
Vi kunne i vores Statistik ikke se et stigende salg i det givne område i forhold til året før hvor vi ikke var på Krak. Så de ca. 20.000 er brugt på anden optimering.
Men tænkte det skulle testes, sælgeren hos Krak mente bestemt at det var gode besøgstal og søgninger de gav..

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)