Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prøv gratis Live Chat til din webshop og se om det kan øge din konverteringsgrad

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er netop blevet færdig med et Live Chat system til webshop og anden e-handel.

Forskellen fra min og andre løsninger er at denne kan integreres direkte i den eksisterende webløsning således det ikke er nødvendigt at anvende popup-vindue, men at kunden har chat kommunikationen i det samme vindue som den har brug for hjælp.

Systemet er nemt at opsætte (kræver blot indsættelse af to stykker html-kode) og du er i gang i løbet af en times tid.

Hvis du er interesseret I at prøve om Live Chat kundeservice er noget for dig, tilbyder jeg netop nu gratis abonnement året ud. Dette for at finpudse systemet og finde eventuel tilbageværende fejl. Systemet er dog testet grundigt allerede på nuværende tidspunkt.

Du kan læse mere på www.helpbox.dk hvor der også er mulighed for at bestille.

Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan det kun bruges til webshop? :)

- Jeg har en blog hvor jeg godt kunne bruge det :D


Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan bruges på alle hjemmesider - Men tiltænkt e-handel da der her burde være bedre økonomi i at sidde og servicere de besøgende :)

Det kræver dog selvfølgelig at man har adgang til at ændre i kildekoden af sin hjemmeside.

Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en wp blog og den er hostet hos Meebox, kan det lade sig gøre at sætte live-chatten op der? :)


Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jeg ikke klar over, kender ikke Meebox eller inde i Wordpress, men hvis du har adgang til at rette i htmlkoden på bloggen vil det være muligt.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 1. Oct 10
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alvision,

Jeg vil meget gerne prøve jeres Helpbox. Jeg åbner endnu en webshop om få uger og har før brugt LivePerson.

Du må meget gerne sende info til mig på info[at]billigtoner.dk. Jeg kommer meget gerne med konstruktiv kritik og idéer til evt. forbedringer.

På forhånd tak

Mvh. Peter

tonere

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)