Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger virksomhed til syning af tasker

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Skibby
Tilmeldt 11. Sep 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Nu er jeg på helt bar bund. Men vil det ikke være sådan, at producenten skal bruge mønstret til en taske ? Kravspecifikationer ? Og hvordan med det stof, som vi har brugt ?

Og jeg må også spørge: hvordan er kvaliteten ? Bliver den sat høj ?

Ja, der er mange spørgsmål !

Med venlig hilsen

Susanne

 

 

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Susanne

I de meget små oplag du har i tankerne kan jeg forestille mig det ville være en god ide at prøve i starten at få det produceret hjemme i Danmark. På den måde er det også nemmere for dig at være med i hele produktudviklingen så du også evt. kan lave lidt små ændringer undervejs. Prisen vil blive lidt dyrere pga. timelønnen i Danmark, men det vil helt sikkert være det værd for dig. Når i så har fået jer et navn og kundekredsen begynder at vokse,  så har I allerede udviklet modellerne og kan sende en sample til producenten og bestille 500 stk. af hver.  Først da er der reelt penge at spare på outsourcing. Du skal jo også tænke på transport og indfortoldning.

Med venlig hilsen

Lars Kristensen

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Jeg har mine kontakter i Bulgarien og der er hverken told eller moms, at afregne.

Lille produktion er selvfølgelig dyrere, men det kan svare sig, at spørge.

Jeg vil prøve, at finde en lille fabrik på området og se om det interessere dem og om det kan svare sig økonomisk for dig.

Send mig din mail til min, så jeg kan stille dig evt. spørgsmål fra dem direkte til dig.

Antonio

Fra København S
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Susanne :

Hej Kim

Nu er jeg på helt bar bund. Men vil det ikke være sådan, at producenten skal bruge mønstret til en taske ? Kravspecifikationer ? Og hvordan med det stof, som vi har brugt ?

Og jeg må også spørge: hvordan er kvaliteten ? Bliver den sat høj ?

Ja, der er mange spørgsmål !

Med venlig hilsen

Susanne

 

Hej Susanne.

Det vil helt sikkert gøre arbejdet meget nemmere for producenten, hvis producenten får tilsendt en prøvevare. Så har de noget at arbejde udfra. Ang. kravspecifikationer og stof er det igen meget nemmere med en prøvevare. Hvis du ikke har det, er det selvfølgelig arbejdet lidt sværere.

Det er altid nemmere at arbejde med noget man har i hånden istedet for en skitse eller billede.

Kvaliteten bliver nøjagtig som du vil have det. Men for at forbedre kvaliteten skal du informere producenten hvert eneste detalje fra A- Z. Det er der mange, som ikke får gjort og det er derfor de tit ikke får det som de havde regnet med.

Men igen, har de en prøvevare vil det gøre det meget nemmere for dig og dem.

Hvad mener du med at den bliver sat høj? Om det bliver dyrt?

 

Det er helt fint at stille en masse spørgsmål, når man vil producere noget, som foregår på den anden side af kloden. :)

Det er så det, vi gerne vil hjælpe med.

Mvh.

Kim Long Nguyen

Fra Skibby
Tilmeldt 11. Sep 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Du har helt ret mht. vareprøver. Sådan havde jeg også tænkt.

Jeg mener høj kvalitet - ikke nødvendigvis høj pris. Men ofte hænger det jo sammen.

Mvh.

Susanne

 

 

 

 

Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan muligvis hjælpe med en systue i Pakistan. Hvis du er interesseret, så skal jeg nok undersøge det nærmere

Markedsføringsforum - kom og være med!

Fra København S
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Susanne :

Hej Kim

Du har helt ret mht. vareprøver. Sådan havde jeg også tænkt.

Jeg mener høj kvalitet - ikke nødvendigvis høj pris. Men ofte hænger det jo sammen.

Mvh.

Susanne

 

Hej Susanne.

Kvaliteten er som du vil have det. Så længe du og producenten og forstået hinanden 100%.
Det næste er selvfølgelig så at finde en fornuftig producent, hvilket jeg kan hjælpe dig med.

Mvh.

Kim Long Nguyen 

Fra København
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Susanne,

Jeg har en konstruktionsvirksomhed, hvor vi både opsyer prototyper og konstruere produktionsklare mønstre som kan sendes til fabrikken.

Du kan se vores hjemmesidewww.preproduction.dk og du er altid velkommen til at ringe til mig på tlf: 61700167

Med venlig hilsen

Nanna Strandgaard

Pre Production  

Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 244
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Susanne,

Hvad siger du til få dem syret i Pakistan. Jeg har en kontakt person der. Du er velkommen til at kontakte ham, aftale priser, hvis alt er ok, så send ham din taske...han laver så en taske og sender den tilbage til dig...hvis alt er ok, giver du ham ordre.

Du fortæller ham at du betaler ham efter du har godkendt varene. Du disponerer penge hos mig.

 

Bare rolig jeg gøre det gratis...:)

Fra Skibby
Tilmeldt 11. Sep 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nanna

Tak for din henvendelse. Indtil nu er vi kun nået til "tegnebrættet", men jeg gemmer din mail, da det godt kan gå hen og blive interessant.

Jeg har kigget på jeres hjemmeside. Det ser rigtigt godt ud.

 

Mvh.

Susanne

 

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)