Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger virksomhed til syning af tasker

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Skibby
Tilmeldt 11. Sep 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg overvejer at starte et taskefirma. Min syerske er igang med at sy forskellige tasker. Ideen er at hun bare skal koncentrere sig om at designe, og så skal der syes et parti i evt. udlandet. Og jeg skal koncentrere mig om at drive firmaet. Menningen er så at de både skal sælge online, men også til butikker.

Derfor er jeg meget modtagelig for gode ideer og tips, og herinde er der fuld af hjælpsomme mennesker, har jeg lagt mærke til. Smile

Mvh. Susanne

 

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 478
Fra  kornerupdesign Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved der er mange der finder deres forbindelser på http://www.alibaba.com/ Så prøv at kig derind.

:-) Dorthe

Fra Skibby
Tilmeldt 11. Sep 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak skal du ha Dorthe - meget spændende side.

kh Susanne

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Susanne,

Har du et mere præcis oplæg på hvad du ønsker fremstillet og kontakt mig. Jeg vil muligvis kunne hjælpe dig med produktion på Madagaskar.

Venligst skriv via web page, skandic-distribution.com

Mvh Mikkel

http://www.mwcreation.net

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Susanne

Vi producerer tasker her i Dongguan, Kina  www.jiadaleather.com 

Du er meget velkommen til at kontakte mig, så kan vi tage en snak om hvilke produkter vi eventuelt kan hjælpe jer med.

Mvh

Lars

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Fra København S
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Susanne :

Hej

Jeg overvejer at starte et taskefirma. Min syerske er igang med at sy forskellige tasker. Ideen er at hun bare skal koncentrere sig om at designe, og så skal der syes et parti i evt. udlandet. Og jeg skal koncentrere mig om at drive firmaet. Menningen er så at de både skal sælge online, men også til butikker.

Derfor er jeg meget modtagelig for gode ideer og tips, og herinde er der fuld af hjælpsomme mennesker, har jeg lagt mærke til. Smile

Mvh. Susanne

 

 

Hej Susanne.

Jeg kan godt hjælpe dig med at få gang i produktionen i Kina. Jeg hjælper nemlig danske virksomheder med at finde potentielle kontakter til producenter. Jeg har fået oprettet kontakter til nogle fornuftige producenter, som producerer tasker og tekstil.

Hvis du er interesseret i at vide mere, kan du skrive en mail til mig på: kln@kgmconsult.dk

Du kan også læse mere om os på: www.kgmconsult.dk

Fortsat god weekend.

Med venlig hilsen

Kim Long Nguyen

Fra Skibby
Tilmeldt 11. Sep 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel, Lars og Kim

Tak for jeres svar, som for mig er meget interessante. Jeg har jo lidt den menning, at hvis det bliver for langt væk, har man ikke rigtig noget "føling" med produtionen/produkterne. Men idet der er en kontaktperson her i DK, er det bestemt at foretrække. Jeg gemmer jeres oplysninger, til jeg kommer længere frem i processen.

Ha en god dag.

Mvh.

Susanne

 

 

Fra København S
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Susanne.

Det kan jeg sagtens forstå.
Men vores koncept fungerer således, at du ikke skal bekymre dig om, hvordan processen foregår i Kina. Vi skal bare vide din kravspecifikation, så ordner vi resten for dig. Dvs. at vi fungerer som mellemmanden, hvilket vil gøre arbejdet meget nemmere for dig.

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Mvh.

Kim Long Nguyen

 

Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 08:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Susanne,

Kan du give mig lidt mere info, om de materialer du ønsker at bruge til din produktion af tasker?

Det ville også være en fordel, hvis du kan sende mig info om antallet pr. produkt/design, da det har udslag på prisen.

Og så har jeg brug for at vide, hvilken kvalitet/ marked du søger

Antonio

 

Fra Skibby
Tilmeldt 11. Sep 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Antonio

Det vil blive sådan, at vi bruger forskellige materialer - stof, læder og kunstlæder. I begyndelsen (da vi er meget nystartet), kunne vi godt tænke os en lille produktion. F.eks 3 forskellige modeller, ca. 10-20 af hver.

Vi vil gerne i længden skabe en navn, som vil blive husket - derfor skal kvaliteten være høj.

I hvilke land har du kontakter ?

Med venlig hilsen

Susanne

 

 

 

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)