Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken Charset code skal jeg bruge?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Davs.

Er der en venlig sjæl der kan fortælle mig hvordan jeg får ÆØÅ til at blive vist på min hjemmeside http://doctorq-hovedbrud.dk

Jeg bruger denne kode:

<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8" /> - men det virker ikke, jeg er kunde hos gigahost.dk hvis det har noget at sige?

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 312
Fra  cSupport Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du redigerer formentlig dokumentet i ISO format. Hvilke editor bruger du? Du skal gemme dokumentet i utf-8, eller ændre meta tag/side kodningen til hvad du nu skriver i.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Dan @ Abcel:

Du redigerer formentlig dokumentet i ISO format. Hvilke editor bruger du? Du skal gemme dokumentet i utf-8, eller ændre meta tag/side kodningen til hvad du nu skriver i.

Jeg bruger notepad. Du har ret i at jeg skulle gemme dokumentet som uft-8 - troede egentligt ikke at det var nødvendigt eftersom jeg i min kode havde skrevet chartset koden for det.

Men det virker i hvert fald nu hos mig nu...

Mange tak for din hjælp :-)

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael,

Indholdet i dit dokument/html skal matche det tegnsæt du angiver.

Du har for det første ingen DOC-Type som skal være det første i html'en.