Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magentoshop - udbyder..

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 279
Fra  Kidzshop.dk (MyAgenzy A/S) Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg vil gerne i kontakt med et par dygtige magento webshopudbyder. De som ikke kan tilbyde mig: hosting / support 24/7 /  garanti for driftsikkerhed og ikke kan fremvise referanceliste har ikke min interesse, men andre vil jeg gerne høre fra. Jeg står et sted og skal finde ud af hvordan min fremtidige shop skal være skruet sammen. Pt. kører jeg med en scannet-løsning som kører uden problemer, men jeg er nu kommet dertil hvor jeg ønsker mere kræs - kræs til gavn for mig og til glæde for mine kunder. Jeg er blevet anbefalet fra flere sider en Magento-løsning, så har da lyst til at se nærmere på de muligheder der byder sig her. Er du ikke selv udbyder med varmt kan anbefale en bestemt er jeg lyttende :)

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Rackhosting.com kan du få  det du søger efter og lidt til ;-)

Fra Viborg
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 279
Fra  Kidzshop.dk (MyAgenzy A/S) Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimmi :

Rackhosting.com kan du få  det du søger efter og lidt til ;-)

Hej, tak for dit svar, jeg kan ikke få øje på at de laver Magento webshops, har du fået en lavet hos dem siden du anbefaler?

Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Annette.

Sender dig en PM som jeg tror vil have din interesse.

Mvh Daniel

 

Fra Viborg
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 279
Fra  Kidzshop.dk (MyAgenzy A/S) Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel, tak for din mail, jeg kigger lidt nærmer på det, mens jeg håber flere vil byde ind. God aften

Fra Svendborg
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kan godt hjælpe dig med Magento webshops - som vi efterhånden har lavet en del af. Vi tilbyder pt. ikke support 24/7, men kan levere nogle flotte webdesigns. Vi har også tidligere kort andre webshops - såsom Dandomain og Scannet, samt Joomla Virtuemart - men må absolut konkludere - at Magento er langt det mest skalerbare og bedst system at bygge en skræddersyet løsning til. Vi er bl.a. ved at lave en meget veldefineret løsning til en kunde med både PDF-download / køb, print af PDF til udklipning, 3 forskellige typer kategory visninger, og 4 forskellige typer produktvisninger. Det bliver flot. Kan desværre ikke vise denne, før den er færdig - men se også vores andre referencer på vores hjemmeside.

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

AnnetteD:
Hej Daniel, tak for din mail, jeg kigger lidt nærmer på det, mens jeg håber flere vil byde ind. God aften

http://www.webshop3.dk/

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra Denmark - Norway
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 364
Fra  kaffeexpress Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

AnnetteD:

Hej, jeg vil gerne i kontakt med et par dygtige magento webshopudbyder. De som ikke kan tilbyde mig: hosting / support 24/7 /  garanti for driftsikkerhed og ikke kan fremvise referanceliste har ikke min interesse, men andre vil jeg gerne høre fra. Jeg står et sted og skal finde ud af hvordan min fremtidige shop skal være skruet sammen. Pt. kører jeg med en scannet-løsning som kører uden problemer, men jeg er nu kommet dertil hvor jeg ønsker mere kræs - kræs til gavn for mig og til glæde for mine kunder. Jeg er blevet anbefalet fra flere sider en Magento-løsning, så har da lyst til at se nærmere på de muligheder der byder sig her. Er du ikke selv udbyder med varmt kan anbefale en bestemt er jeg lyttende :)

Hej AnnetteD

Hvis du kontakter www.powerhosting.dk - de er en af de bedste i Danmark på Magento.

Både til hosting, service, support, og hjælpe med alt inden fra programmering.

Hils Dennis fra Powerhosting fra mig ;)

Held og lykke til med det...

Martin Leinstein ;) - ha' verdens bedste dag

Fra Viborg
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 279
Fra  Kidzshop.dk (MyAgenzy A/S) Skrevet kl. 07:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Singularity:

AnnetteD:
Hej Daniel, tak for din mail, jeg kigger lidt nærmer på det, mens jeg håber flere vil byde ind. God aften

http://www.webshop3.dk/

 Takker :) men da jeg ikke kunne finde en god referanceliste som jeg søgte, springer jeg over.

Fra Viborg
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 279
Fra  Kidzshop.dk (MyAgenzy A/S) Skrevet kl. 07:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Leinstein:

AnnetteD:

Hej, jeg vil gerne i kontakt med et par dygtige magento webshopudbyder. De som ikke kan tilbyde mig: hosting / support 24/7 /  garanti for driftsikkerhed og ikke kan fremvise referanceliste har ikke min interesse, men andre vil jeg gerne høre fra. Jeg står et sted og skal finde ud af hvordan min fremtidige shop skal være skruet sammen. Pt. kører jeg med en scannet-løsning som kører uden problemer, men jeg er nu kommet dertil hvor jeg ønsker mere kræs - kræs til gavn for mig og til glæde for mine kunder. Jeg er blevet anbefalet fra flere sider en Magento-løsning, så har da lyst til at se nærmere på de muligheder der byder sig her. Er du ikke selv udbyder med varmt kan anbefale en bestemt er jeg lyttende :)

Hej AnnetteD

Hvis du kontakter www.powerhosting.dk - de er en af de bedste i Danmark på Magento.

Både til hosting, service, support, og hjælpe med alt inden fra programmering.

Hils Dennis fra Powerhosting fra mig ;)

Held og lykke til med det...

Hej Martin; mange tak for din anbefaling af Powerhosting.dk, det må jeg lige se nærmere på. Det ser spændende ud :)

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)